15 Ekim 2014 Çarşamba

HİÇ BİR ŞEY

     


Dünyada ki hiçbir şey kaydadeğer değil
Senin sesin dışında...

                                                                                14.10.2014 / Yalova / Sevda

14 Ekim 2014 Salı

PEK YAKINDA

                   

Filme gittim. Bayıldım. Çok sevdim. Çok sıcak bir kere. Herkese dokunabilecekmişsin gibi bir his veriyor. Mesela Cem Yılmaz sanki o değilde etrafından biriymiş gibi samimi. Filmin müzikleri harika. Mehmet Güreli'nin artık gençler içinde bir keşif noktası olmasını sağlamış. Kaç gündür face sayfamda Güreli paylaşımları görüyorum.

  Cem Yılmaz'ın filmde yaptığı göndermelere bayıldım. Akıl Oyunları'dan Russel'a yaptığı gönderme harikaydı bence. Her şey çok güzel olacak, acımayın yetime süperdi valla. Avatarda'ki o ağacın o olduğunu da benim filme beraber gittiğim arkadaşlardan kimse anlamamış :=)

                                  

Zafer Algöz beni benden aldı. Kesinlikle harika ötesiydi. Herkes film sonunda büyük oyuncu hakikaten dedi durdu. Test ettik onayladık yani.
Cem YILMAZ filmlerinin arasında en sıcak olanı sanırım bu. Ama en komiği değil baştan söyleyeyim de. Aynı ekip oynuyor, Kızlar dışında yabancı yok filmde. Ailece gidilip izlenebilecek, eğlenceli bir film. Ben tavsiye ederim.

13 Ekim 2014 Pazartesi

İlkbahar Rüyası

                                    

İlkbahar Rüyası kitabını geçen hafta sonu arkadaşımdan aldım ve bir çırpıda okudum. Zaten Kristin Hannah artık hayatımızda yer tutmuş kitapları ile ruhumuzu okumaya başlamış bir idol oldu.
Kitabın konusuna gelecek olursak:

"Madelaine on altı yaşındaki kızı Lina'yı tek başına büyüten bekâr bir annedir. Dünyaca ünlü bir cerrah olarak başarılı bir kariyere sahip olsa da ergenlik çağındaki kızının sorunlarıyla başa çıkamaz. Annesiyle neredeyse iki yabancı haline gelen Lina ise kim olduğunu bir türlü öğrenemediği babasının izini bulmak için her şeyi göze almıştır. 

Holywood'daki ışıltılı hayata kendini kaptıran, tüm kadınların hayran olduğu yakışıklı aktör Angel DeMarco alkol ve uyuşturucu bağımlılığının sınırına dayanan, vurdumduymaz bir hayat yaşamaktadır. Ancak zayıf kalbi onu bir gün yarı yolda bıraktığında Angel hayatını tamamen değiştirmesi gereken bir yol ayrımına gelir. Bu noktada unutmak istediği her şeyle yüzleşmek durumunda kalacaktır. "

Eski Türk filmlerini hatırlatıyor bu kadın bana. Aile yaşantısı elbette bizimkiyle bambaşka ama yaşattığı duygular bana Neşeli Günler filmlerinin tadını veriyor.
Bu kitabı da hepinize tavsiye ederim. Alın okuyun...


18.yıl


                                               
Evleneli tam 18 yıl olmuş...
Abovv bayaa askere gidecek çağda bir evliliğim var artık...
Acı tatlı o kadar çok şey yaşamışız, o kadar eğlenmişiz, o kadar ağlamışız ki 18 yılda düşündükçe anıların içinde bir hüzne boğuldum bir gülümsemeyle andım eskileri...



2 Ekim 2014 Perşembe

TEK ATIMLIK ÇITIR / DOSTLUK MAMASI

                            

Biraz reklam koksa da haber hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim. Migros kışın sokaklarda aç kalan hayvanlar için sadece 1 Tl'ye satılan mamalar satışa çıkarmış. Hem de bir alana bir bedavaymış.

Bİ BAKSANA:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...