26 Şubat 2024 Pazartesi

YENİ KEŞİFLERİM / BAYIL-DIMMM

 Yorumsuz paylaşacağım bir seri daha.

Ben sevdim ilginizi çekerse siz de belki seversiniz.



Ya bu adamın anlatım şekline, şivesine ve hikayelerine inanılmaz gülüyorum.




Candy Crush oynamaktan sıkılmıştım. Ben de benzeyen başka bir şeye sardım :))



Tahsin Hasoğlu'nu instagramda keşfettim. Onun da tiplemelerini çok seviyorum.



Dayı'yı keşfedeli çok olmuştu. Ve bayılıyordum. Şimdi Youtube'da Bizlik Futbol programında Mehmet Demirkol ile program yapıyorlar. Futbol ve goygoy seviyorsanız çok keyif alabilirsiniz.



Tüm Türkiye  olarak içine düştüğümüz dizi batağının en güzeli Bahar oldu. Emini sizlerde benim gibi keyifle izliyorsunuzdur.










3 yorum:

  1. Bak ben magica diye bir oyun buldum, hiç reklam yok, üstelik yeni şehri açtıysan o bitene kadar internete bağlanmana da gerek yok. Aklında olsun.

    YanıtlaSil
  2. Gözlerimi yoruyor diye bıraktım oyunları:) Bahar'a bende bayıldım ama galiba Kore dizisinden uyarlama imiş. Bu Koreliler dizi konusu konusunda iyiler.

    YanıtlaSil
  3. hiçbirini duymadım yaa teşekkürler bakarım :)

    YanıtlaSil