4 Temmuz 2022 Pazartesi

ANKET DEFTERİ TADINDA / SORU CEVAP ETKİNLİĞİ

Blog dünyamızın üyelerinden olan sevgili Yüreğimin İklimi bir soru cevap etkinliği paylaşmış. Okudum hoşuma gitti ben de katılayım istedim. İlginizi çekerse sizde yapın :))




1- Nasılsın? Nasıl hissediyorsun?

BU ARALAR İYİYİM. KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM. TEK PROBLEM ARTIK ACİL TATİLE GİTMEK İSTEĞİM. ANCAK EKONOMİ MALUM. BAKALIM İNŞALLAH BİR PLAN YAPIP EN AZINDAN BİRKAÇ GÜN DENİZE KAVUŞABİLİRİM.

2- Seni sen yapan şey nedir sizce?

BENİ BEN YAPAN EN ÖNEMLİ ŞEY "YARADANIN YARATTIĞI HERŞEYİ SEVMEM" 

GERÇEKTEN KENDİMDE EN GURUR DUYDUĞUM ÖZELLİK BU OLABİLİR. HİÇBİR CANLIYA HİÇBİR VARLIĞA KARŞI ÖNYARGIM YOK. 

3- Kimseye söylemediğin gizli bir şey yazın?

74 KİLO OLMUŞUM :))

4- İçini kıpır kıpır yapan şey nedir?

MÜZİK. TEK KALİMEYLE EN ZOR, EN SIKICI ANIMDA BİLE CANLI BİR MÜZİK BÜTÜN ENERJİMİ YERİNE GETİRİP BENİ AYAĞA KALDIRABİLİR.

5- En sevdiğin söz hakkında yaz?

EN SEVDİĞİM KELİME " ÖZGÜRLÜK" . HATTA BİR GÜN DÖVME YAPTIRMAYA CESARET EDERSEMİ TÜRKÇE OLARAK ÖZGÜRLÜK YAZDIRACAĞIM. BİR DE SANIRIM ÖZGÜRLÜKLE EŞLEŞTİRDİĞİM İÇİN OLABİLİR " MAVİ " KELİMESİNİ SEVERİM.

6- Sana kim yada ne gerçekten ilham veriyor?

BANA BİRAZ DUYGU DURUM BOZUKLUĞU İLHAM VERİR. KAFAM KARIŞIKSA YA DA BİRAZ NE HİSSETTİĞİMİ BİLEMİYOR DURUMDAYSAM HEMEN YAZMAYA BAŞLARIM. HEM KENDİMİ DAHA İYİ ANLAMAMA YARDIMCI OLUR HEM DE O ANDA RAHATLAMAMA.

7- Eleştirilmeyeceğini bilsen şu an ne yapardın?

ŞARKI SÖYLERDİM. HAYATTA EN ÇOK KISKANDIĞIM YETENEK BU OLABİLİR. MİLYONLARA KARŞI ŞARKI SÖYLEMEK. HATTA SEN SUS ŞARKINI MİLYONLAR SANA SÖYLESİN. 

8- En çok duymak istediğin iltifat nedir? Neden?

NE KADAR ZAYIFLAMIŞSIN. BU YAŞTA BU FİT DURUŞ HARİKASIN! ( imkansız beklenti :))

9- En çok duyduğun iltifat nedir?

ÇOK İYİ BİR DİNLEYİCİSİN, SANA ÇOK GÜVENİYORUM. BİR DE BU ARALAR EŞİM SÜREKLİ ÇOK İYİ BİR ANNESİN DİYOR. 

10- Bir şiir yazmayı dene hadi..

RADYODA BİR KIRIK NAĞME 
AKLIMDA SEN VARSIN
YARIM KALAN HİKAYEMDE
BAŞROLDE SEN VARSIN.

11- Seni en çok ne kızdırır neden?

BENİ, GERÇEK AYNA GİBİ PARLARKEN ONU HALA REDDEDEN VE GÖRMEMEKTE ISRAR EDEN İNSANLAR KIZDIRIYOR EN ÇOK.

12- Sana kendini en iyi hissettiren anını yaz. O anı birisiyle beraber yaşadıysan teşekkür et. Ölmüşse dua et.

BENİM EN İYİ HİSSETTİĞİM AN BİR KAVGA ANIYSI ASLINDA. YÜKSEK SESLİ, AĞLAMALI BİR KAVGA SONRASINDA YILLARIN BİRİKİMİNİ ÜZERİMDEN ATMIŞ VE KENDİMİ İNANILMAZ GÜÇLÜ HİSSETMİŞTİM.

13- Hayatında iz bırakan biri hakkında yaz

HAYATIMDA BANA DEĞER KATAN ÇOK İNSAN OLDU. AMA İZ BIRAKAN KİM DERSENİZ SANIRIM AZİZE VE ASLI OLURDU. ONLARIN DOSTLUĞU VE BANA YAŞATTIKLARI KARDEŞLİK HİSSİ BAMBAŞKAYDI.

14- Olmasını çok istediğin şeyle ilgili yaz.

EYT ÇIKSIN. ( başka sözüm yok )

15- Seni zor durumda bırakan ama doğru yaptığını düşündüğün bir anı yaz.

BÜYÜK BİR ORGANİZASYONDA SUNUCU OLMUŞTUM. ORKESTRA VE KORO ÜYELERİNİ TANITARAK İLK ŞARKIYA GEÇTİK. BEN İKİNCİ SUNUMA GEÇECEKKEN BİR KADIN BANA DOĞRU YAKLAŞARAK OĞLUNUM ADINI NEDEN SAYMADIN, YAZIKLAR OLSUN VS VS BİRŞEYLER SÖYLEDİ, ÖFKEYLE. ÇOCUĞUN ADINI SORDUM, SİNİRLE SÖYLEDİ VE GİTTİ. BAKTIM BANA VERİLEN LİSTEDE GERÇEKTEN O İSİM YOKTU. BEN DE ŞARKI BİTİP SIRA BANA GELİNCE SEYİRCİDEN ÖZÜR DİLEYEREK GENÇ ARKADAŞIMI ANONS ETTİM VE ONA SALONDAN ÖZEL BİR ALKIŞ İSTEDİM. YAN GÖZLE KADINA BAKTIM, AĞLIYORDU.

16-  Çocuklar için bir kısa hikaye yaz sonu iyi bitsin.

BU SORUNUN CEVABINI ÖZEL BİR POST OLARAK HAZIRLAMAK İSTİYORUM.

17- 5 tane kısa vadeli hedef yaz

ZAYIFLA
SİGARAYI BIRAK
DAHA ÇOK KİTAP OKU
BİRAZ DİNLEN
AİLENLE DAHA FAZLA ZAMAN GEÇİR

18- Son zamanlarda aldığın güzel bir haber hakkında yaz

SANIRIM ÖZEL VE GÜZEL BİRŞEY OLMADI HENÜZ.

19- Kalbini acıtan bir şey hakkında yaz

KUZENİM SONAY'IN  ANİ GELEN BİR HASTALIK SONUCUNDA 20 GÜN İÇİNDE ARAMIZDAN AYRILIP GİTMESİNİ ATLATAMIYORUM.

20- En büyük korkunu yaz seni neden hala korkutuyor

EN BÜYÜK KORKUM BİR GÜN ARKAMA DÖNÜP BAKTIĞIMDA İŞE YARAMADAN, MUTLU OLMADAN GEÇMİŞ BİR ÖMÜRE SAHİP OLMAK. BU YÜZDEN ELİMDEN GELDİĞİNCE DOLU DOLU VE AKTİF YAŞAMAYA ÇALIŞIYORUM.

21- Sevmek hakkında yaz

SEVMEK BANA İYİ GELMİYOR SANIRIM. BEN BİRAZ ABARTARAK SEVİYORUM ÇÜNKÜ. KARŞIMDAKİNİN ONU NE KADAR SEVDİĞİMDEN HABERİ BİLE OLMUYOR ÇOĞU ZAMAN. MANTIKLI BOYUTTA SEVMEYİ ÖĞRENMEM LAZIM.

22- En yakın arkadaşın hakkında yaz. Neden bu kadar yakın

EN YAKIN ARKADAŞIM ANNEM VE ELTİM :)) ANNEMLE HERŞEY HAKKINDA HİÇ ÇEKİNMEDEN KONUŞABİLİYORUZ. BİRLİKTE VAKİT GEÇİRMEKTEN ÇOK HOŞLANIYORUZ. ELTİM DE BENİM KIZKARDEŞİM. ONUNLA NE ZAMAN BİR ARAYA GELSEK ZAMAN YETMİYOR BİZE.

23- Sence sen bir hayvan olsaydın ne olurdun? neden?

SANIRIM AĞUSTOS BÖCEĞİ OLURDUM. ÇÜNKÜ HEM KESİNLİKLE YAZ İNSANIYIM HEM DE MÜZİĞİ ÇOK SEVİYORUM.

24- Ruhuna iyi gelen bir ritüel bir hobi hakkında yaz

RUHUMA İYİ GELEN ŞEY KİTAP OKUMAK VE YAZMAK. BENİ BULUNDUĞUM YERDEN EN UCUZA BAMBAŞKA DÜNYALARA GÖTÜREN BU İKİ HOBİYİ ÇOK SEVİYORUM.

25- Güven sana ne ifade ediyor?

GÜVEN..BİLMEM..OLURSA SÜPER OLUR..AMA ÇOĞU ZAMAN ZOR.

26- Sana en güven veren kişi kim?

EŞİM.

27- Değiştirmek istediğin bir özelliğini yaz ve aksiyona geç

YA BEN ÇOK ÇABUK YORULUYORUM. ELBETTE KRONİK KANSIZ OLMAMIN ETKİSİ VARDIR AMA SANIRIM RUHUMDA BİRAZCIK TEMBEL.

28- Gizli gücün?

GİZLİ GÜCÜM ESPRİ YETENEĞİM VE KOCAMAN GÜLÜMSEMEM. 

29- Sence 10/10 insan nasıl olmalı? Olmazsa olmazlar neler?

DOĞAYI, İNSANI, TOPRAĞI, HAYVANI SEVSİN. GERİSİ ZATEN OLUR. HA BİR DE MÜMKÜNSE ÇOK OKUSUN.

30- Genelin kabul ettiği ama senin kabul etmediğin bir konu hakkında yaz

KADINA DAYATILAN TOPLUMSAL ROL BENİ ÇOK RAHATSIZ EDİYOR AÇIKÇASI. CİNSİYETÇİLİK BU DÜNYADA EN KIZDIĞIM ŞEY OLABİLİR. KADINSIN ŞÖYLE YAP, KADINSIN BÖYLE YAPMA. KİME NE..SANANA NE...

31- Modunu her zaman yükselten bir şey hakkında yaz?

DENİZ,KUM,GÜNEŞ...

5 yorum:

  1. Selam.
    Ne guzel bir etkinlik olmuş. Çok seviyorum böyle yazıları okumayı. Sizin cevapları okurken kendim de cevaplamaya çalıştım...
    Bazı sorular da zorlandım, bazılarımda benzer yanlar buldum. Mesela, sevme kısmında, müzik kısmında sizi kendime yakın hissettim... Müziksiz yaşamı sevmiyorum 🙈 vs.. Biraz uzun oldu.
    Selamlar sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mim ancak her soruya ayrı birer yazı yazılabilir. Sonuna kadar cevaplamışsınız, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. herşey tatlııı :) duygu durum bozukluğu yani doktor mu dedi böyle yoksa sen mi tahmin ediyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir zamanlar doktor demişti ama geçti o günler :)) yaşandı ve bitti

      Sil
  4. Duygu durum bozukluğu, durup dururken ağlama durumu vardı bende o da gördüğüm mobingten kaynaklıydı, psikoloğa gidip durumu çözmüştüm, bende de şu an yok. İş hayatı bitti neşem yerine geldi.
    Bu arada cevaplar için sağol...

    YanıtlaSil