3 Ağustos 2023 Perşembe

FİLM ÖNERİSİ / İLLEGAL HAYATLAR

 


Sosyal Medya sayesinde hayatımıza dahil olan Mahsun Karaca ve ekibi ilk filmleri olan İllegal Hayatlar'da bu ülke için fazla cesurca sayılabilecek bir siyasi komedi çekmişler. Ve bence verdiği mesaj oldukça başarılı.

Filmde amcaoğlu ve yakın arkadaşı ile kaça kumarhane işletmeciliği yapan Mahsun'un polis baskını yememek için kumarhaneyi saklamak amacıyla ve biraz da tesadüfi bir şekilde siyasi parti kurması ve ardından seçimlere katılacak kadar büyümesini anlatıyor.

LMKP ( Liberal Muhafazakar Kominist Parti ) ki adı bile yeterince komik bence bir şekilde kuruluyor ve Mahsun Başkan tüm saçma sapan söylemleri, vaatleri, geçmişi, yaşam tarzına rağmen toplumda bir karşılık buluyor.

Bence izlenmesi gereken bir film. 
Topluma ayna tuttuğu kesin :))
Ve elbette sonuçta bir senaryo. Abartılı sahneler de yok değil. Ancak asla sırıtmıyor. Şahsen ben çok güldüm, çok beğendim.


4 yorum:

  1. Çok izlemek istiyorum ama bir türlü fırsat bulamadım inşallah en kısa zamanda izleyeceğim:)
    Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum, ilgimi çekti. Teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil