19 Eylül 2023 Salı

MÜZİK SİZİ DE ALIP GÖTÜRÜR MÜ?

Müzik sizi de alıp götüren bir şey mi?

Beni olduğum gerçeklikten alır bambaşka diyarlara götürür.

Bu aralar sardığım bir kaç şarkı var onları sizinle paylaşmak istedim. 

Bakalım bana yaptıklarını size de yapacaklar mı?


İlk sırada Ceylan Ertem & İsmail Altunsaray düeti ile Kız Senin türküsü var. 

Türkünün sözleri ayrı ama özellikle yorum beni benden alıp götürüyor. Her dinleyişimde göz yaşlarıma hakim olamıyorum. 

Dinlemek için TIK TIK 



İkinci sırada Tom Odell Another Love şarkısı var. Bu şarkı özellikle İran'da kadınların başlattığı başkaldırı sonrası sosyal medyada çok popüler olmuştu. Aslında çok çok eski bir şarkı. Ama şimdi her dinlediğimde Mahsa Amani geliyor aklıma. Kadınların seslerini duyurma çabalarını destekliyorum ve bu şarkı beni sanki isyanın içindeymişim gibi hissettiriyor.

Dinlemek için TIK TIK 





Üçüncü sırada Sting & Shaggy düeti ile bir klasik olan English Man in New York şarkısı var. Bu düet o kadar keyifli olmuş ki sırf keyif almak için gün içinde milyon kere dinliyorum. Ve size de şiddetle tavsiye ederim.

Dinlemek için TIK TIK 


4 yorum:

  1. Wow english man in bu yorumunu dinelememiştim iyi ki yazına denk gelmişim 🤗

    YanıtlaSil
  2. ilk şarkı için tenk yuuuu onu bilmiyoduuum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Efendim, "müzik ruhun gıdasıdır" diye boşa dememişler. Eğer dinlediğiniz müziğin bestesi, güftesi tam damağınıza göre olunca, olmak isteyip de olamadığınız yerlerde bulursunuz kendinizi.
    Evet müzik, beni de alıp götüren bir şey.
    Bu güzel paylaşım için, kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil