4 Ocak 2019 Cuma

2018 EN ÇOK OKUDUKLARINIZ...

Blog reytinglerime baktım da 2018 yılı için en çok okunan 5 yazımı sizlerle paylaşayım istedim.  Bloggerlar Paylaşıyor grubuna dahil olduğumdan beri sayfa istatistiklerim hareketlenmeye başladı ama yine de reytingler çok çok yüksek değil...

İlk 5 yazımda BEŞİNCİ sırada ANNEM yazım var...

Annemi çok özlediğim ve ayrı olduğum bir dönemde yazmıştım bu yazıyı...194 kişinin dikkatini çekmiş. Sağolsunlar...

DÖRDÜNCÜ sırada İÇ DÖKME YAZISI :( var.

Kardeşimin bebeğinin yoğun bakımda yattığı günlerde kendimi yalnız hissettiğim bir anda yazmıştım bu yazıyı. 202 kişi yazımı okumuş...

ÜÇÜNCÜ sırada BU ARALAR BEN yazım var...

Aslına bakarsanız bir seri haline getirmeye çalışıyordum Bu Aralar Ben başlıklı yazıları. Yazıyı yazdığım dönemde en sevdiklerim, okuduklarım, izlediklerimi paylaşıyorum sizlerle. 232 kişi beni merak edip yazımla ilgilenmiş.

İKİNCİ sırada 3 GÜNE 2 KİTAP BİR FİLM BİRDE ALBÜM SIĞDIRDIM yazım var. 275 arkadaş yazımla ilgilenmiş.

Ve BİRİNCİ sırada eşim doğum günü pastası var :) 50.DOĞUM GÜNÜ PASTASI  yazım var. 277 kişi pasta tarifine ilgi göstermiş. El emeği göz nuru ellinci yaş günü pastam blog sayfasının 2018 yılı starı olmuş :))

Dediğim gibi eğer blog dünyası olarak birbirimizi desteklemezsek çok fazla trafik ummak zor. Hele ki belli bir hedefte yazmıyorsanız. Yemek, makyaj ya da moda yazmak biraz daha blog dünyasında tercih edilen yazılar. Benim tarzımda günce gibi yazarken dikkat çekmek için Pucca yeteneğinde falan olmak gerekiyor. Ama biliyorum bir gün bu cevher keşfedilecek :))

                                                             Siz 💓 Ben

7 yorum:

  1. Paylaşımlarınıza göz atacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bol paylaşımlı, bol okunan bir yıl dileklerimle... sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım 2019'da daha fazla kişiye ulaşır blogunuz...

    YanıtlaSil
  4. daha da çok artısın diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
  5. Başarılarınız daim olsun :) İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah en kısa sürede bu cevher fark edilir umarım 😀

    YanıtlaSil
  7. Gönderideki bütün postlarınıza göz atacağım iyi bir yazı olmuş 👍

    YanıtlaSil