5 Eylül 2018 Çarşamba

BU ARALAR BEN

Koskoca yaz geçti gitti. Hatta leyleklerin göçünü bile gördüm. Onlarla vedalaşmak çok zor geldi. Eee yaş kırkı geçince geçen sadece mevsimler değil ömürde oluyor...


2018 yazında çok eğlendiğimi itiraf etmeliyim. Bozcaada'da tatil, Erdek'te tatil yapma fırsatı buldum. Kampçılığa merak saldım. İznik'te kamp yaptım. Çok yedim, çok içtim, çok eğlendim. Ve bu koskoca yaz boyunca en sevdiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.

BU ARALAR EN SEVDİĞİM ALBÜM: Buna hiç düşünmeden Koray Avcı'nın son albümünü yazmalıyım.  Koray Avcı Senin İçin Değer albümünde döktürmüş. Yol boyu, yaz boyu tek dinlediğim cd bu oldu.  Ayırabileceğim bir şarkı var mı diye düşündüm de yok, hepsi birbirinden güzel. Şiddetle tavsiye.

Ä°lgili resim

BU ARALAR EN SEVDİĞİM FİLM: Yazın sinemaya gitmeye vakit ayıramıyorum, o sıcakta dar ve kapalı alanlarda takılmak beni çok yoruyor. Ama evde boş vakit buldukça bir şeyler izlemeyi seviyorum. En son Cici Babam filmini izledim. Çok özel bir film değildi ama güldüm mü güldüm , eğlendim mi eğlendim :))

Ä°lgili resim

BU ARALAR EN SEVDİĞİM ETKİNLİK: Kamp kurmak. Kendimizi dağlara, bayırlara vuruyoruz ve beğendiğimiz yerde çadırımızı kurup konaklıyoruz. Kampı az malzemeyle yapmayı öğrendiğimizde daha çok zevk alacağımı tahmin ediyorum. Çünkü biz arabayı tepeleme doldurup gidiyoruz ve dönüşte inanılmaz bir çamaşır karmaşası, eşyaları yerine kaldırma derdi oluyor. 

camp ile ilgili görsel sonucu

BU ARALAR EN SEVDİĞİM TAT : Magnum Mini Double Karadut Böğürtlen Dondurma.
Porche kazanacağız diye başladığımız dondurma yeme işi artık bir keyfe dönüştü. Özellikle mini dondurmalar seyahatlerde daha kolay tüketilebiliyor.

magnum böğürtlen ile ilgili görsel sonucu







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder