12 Eylül 2018 Çarşamba

3 GÜNE 2 KİTAP BİR FİLM BİR DE ALBÜM SIĞDIRDIM


Eylül ayının gelmesiyle birlikte sokaklarda parklarda geçirilen zamanları kaybeden ben artık yeniden kitaplarıma kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum.

Uzun ve serin sonbahar akşamları elinde kahvenle birlikte kitap okumalarına en çok yakışan ay değil mi sizce de?

Evde okumadığım kitap kalmadığını fark edince arkadaşların kitaplıklarına dadandım. En yakınımda bulunan kitap kurdu Meral'e uğradım ve ondan iki kitap çarptım :))

                                                        İlk kitap Aklı Üç Karış Havada


Hızla okunabilecek bir kitap. İnsanı yormuyor. Merak bile ediyorsunuz kitapta bahsi geçen üç kadının hikayesini. Sude Miraç hayatı zor geçirmiş ünlü bir şarkıcı, Miraç bir psikolog ve Asya zengin ve kafası karışık bir genç kadın. Farklı hayatları yaşayan ortak noktaları çok kadınlar. 
Kitabın sonunu anlamadığım doğrudur. Kafam karıştı. Bu üç kadın aynı kadın mı yoksa hepsi farklı farklı kadınlar mı ? Hatta bitirdiğimde daha önce okumuş olan Meral'e sordum oda bana - sonunu sen yaz dedi. Ben bir sona inandım siz okuduğunuzda nasıl bir son yazarsınız meraklanıyorum.

İkinci kitap Sanma Ki Yalnızsın

sanma ki yalnızsın ile ilgili görsel sonucu

Elif Şafak'ın gazete ve dergilerde yayımlanan köşe yazılarından oluşuyor kitap. Bazı hikayeler ruhumu sararken bazılarından çok sıkıldım itiraf ediyorum. Tavsiye ediyor muyum? Hayır. Bence sıkıcı.

İzlediğim film Aşk Uykusu

aşk uykusu ile ilgili görsel sonucu

2017 yılına ait bir Mehmet Coşkundeniz kitabından sinemaya uyarlama. Sinema da ne kadar gösterimde kaldı bilmiyorum, kısa olmalı ki ne adını ne de tanıtımını duymuştum. Rastgele film günlerimizden birinde denk geldim. Filmi çok sevdim. Ben olsam başka bir final yapardım ama bu haliyle bile oldukça etkileyici. En azından gerçekçi. Aşkı için gözü kör olmuş bir kadın ve bunu sömüren bir adam hikayesi. İzleyin bence.

Dinlediğim ve çok beğendiğim albüm Ve Nazan Öncel Şarkıları

ve nazan öncel şarkıları ile ilgili görsel sonucu

Bütün yaz Koray Avcı albümlerini hatmetmiş biri olarak yeni bir cd yakalamış olmaktan çok mutluyum. Bütün şarkılar tek kelimeyle cuk olmuş. Ama sanırım ben en çok yine albümde yer alan Koray Avcı ve Manuş Baba yorumlarını sevdim. Uzun yolculuklarda sizi yormadan eşlik edecek harika bir albüm çalışması olmuş. Tebrik ediyor ve tavsiye ediyorum.



7 yorum:

  1. Üç güne çok şey sığdırmışsınız,ne güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Helal olsun diyorum,maşallah ben 3 kitabı anca 3 ayda okurum,yani şey belki🙃

    YanıtlaSil
  3. Güzel filmdi...,

    mugeninlistesi.blogpot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yazınızı ilgi ile okuduk arzu ederseniz yazılarınızı ilk olarak günlük 50 bin trafiği olan www.urfa.com siteminde yayınlamak isteriz iyi günler dileriz iletişim internet@urfa.com

    YanıtlaSil
  5. Benden bir adet Yalova Subaşına Sandık Öyküleri kitabı Kardeşime. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  6. Şu azmi ve hızı kendimde görebilmeyi o kadar çok isterim ki: Bir haftadır aynı kitabı yanımda dolaştırıyorum ama hâlâ bitiremedim. Tembellik başa bela :/

    YanıtlaSil