6 Temmuz 2018 Cuma

ANNEM

Annesini kaybetmiş dostlarım varsa onlardan özür dileyerek sizlerle bir durumu paylaşmak istiyorum. 

sevda ünlü ile ilgili görsel sonucu

Biz annemle çocukluğumdan ziyade büyüdüğümde birbirimizle daha çok vakit geçirme fırsatı bulduk. Çok eğlenceli çok keyifli bir çocukluk geçirmeme rağmen annemin çalışmasından dolayı çokça birlikte vakit geçiremezdik. Daha ziyade babamla denize, balığa, maça giderdik. Biraz erkek çocuk gibi büyümüş olmam bundandır ::))

Sonra ben 14 yaşında okul sebebiyle ailemin yanından ayrıldım. Onlar başka bir şehre ben başka bir şehre gittim. Okul biter bitmez de evlenince istediğimiz gibi olmadı aslında. 

Annemle birbirimize olan bağımız benim anne olmam  ve onun bizim yaşadığımız şehre taşınması ile kuvvetlendi. Artık ana kızdan ziyade iki dost iki sırdaş iki iyi arkadaş olduk. Birlikte kahve sigara keyfi yaparken konuştuğumuz şeyleri başka kimseyle paylaşma şansım yok. Her şeyi sonrasını düşünmeden konuşabilmenin tadı gerçek bir dostunuz yoksa anneniz dışında yaşamak zor olur.

Annem artık yanımda değil ve ben bu duruma alışmakta zorlanıyorum. Babamın Çanakkale'de işe başlaması sebebiyle ayrı gayrı kalmayalım diyerek tası tarağı toplayıp geçici bir süre için bile olsa ( 3 yıl ) Çanakkale'ye gittiler. Artık akşam sohbetleri, birlikte içilen kahveler, akşam yürüyüşleri, anne acıktım yemekte ne varlar bitti. Babam uzun zamandır il dışında çalıştığı için onun yokluğu biraz daha alıştığımız bir durum olmuştu ama maalesef annemin gidişi birazdan fazla zor oldu.

                                    Çok özledim hem de çok. 

2 yorum:

  1. İnsan annesini hep yanıbaşında görmek istiyor. Sığınacak koca bir çınar gibi. İyi ki varlar uzakta olsalar bile.

    YanıtlaSil
  2. Bizimkilerde 6 ay burda 6 ay yazlıkta:)) Ama sağlıklı olsunlar herkes kendi hayatını güzellikle yaşasın.Hasrette güzel.

    YanıtlaSil