27 Haziran 2018 Çarşamba

OKUDUĞUM İZLEDİĞİM EN İYİ FİLM / KİTAP ELBETTE BU SERİ

                      

Beni biraz tanıdıysanız kitap okumayı çok sevdiğimi, elime ne geçerse okumadan bırakmamaya çalıştığımı bilirsiniz. Geçenlerde kitapçıda dolaşırken en sevdiğim üçlemenin ( sonrasında dört olmuştu ) 5. kitabının yayınlandığını gördüm. İlk kitapların yazarı Stieg Larsson'ın vefatından sonra hikayeyi tamamlamaya David Lagercrantz ahdetmiş olacak ki üçlemenin ardından harika iki kitap daha gelmiş.

Lisbeth Salander bizi kendi büyüleyici hikayesinin içine öyle bir alıyor ki kitabı elinizden bırakmak için Allah korusun deprem falan olması gerekiyor. 5. kitaba başladım ve şu anda yemek yemeden, su içmeden kitabı bırakmadan okumak istiyorum :) Bu başarı için yazarı tebrik etmek lazım.

5. kitapla ( Göze Göz Dişe Diş Diyen Kız ) ilgili yorumlara baktığınız da The Wall Street journal yazarı Tom Nolan diyor ki; "Harika...Orjinal seriye bundan daha sadık bir devam kitabı olamazdı. Salander en dramatik, en karizmatik, en etkili araştırmacı haliyle karşımızda; sosyal becerilerden yoksun bir kadın olabilir ama iş, yozlaşmış güçlerin karşısında durmaya gelince ondan iyisi yok."

Kitabın film serisi de oldukça muhteşem. Mutlaka ama mutlaka Lisbeth ile tanışmalısınız. Müsadenizle ben kitabıma geri dönmek istiyorum...Kendinize iyi bakın.. Sevgiler...

1 yorum:

  1. Seri kitap alerjim var ama filmlerine bakabilirim. Merak ettirdiniz :)

    YanıtlaSil