26 Ağustos 2021 Perşembe

BU ARALAR BEN

 Bu Aralar Ben serinin son yazısını 9 Nisanda yazmışım en son.

YAZI İÇİN TIK TIK


Nisandan ağustosa neler yaptık, neler dinledik bi bakalım mı?


EN SON NE İZLEDİM?

Herkes gibi ben de TOKYO 2021 izledim. Sabahtan TRTSpor'u açtım gece yatana kadar olimpiyet izledim. Çocukluğumdan beri en sevdiğim şeylerin başında gelir olimpiyat heyecanını izlemek. Sporcuların insanüstü eforları, takım duygusu, vatanın temsili hep çok hoşuma gitmiştir. Mete GAZOZ beni ağlattı resmen. Busenaz SÜRMENELİ kız gücünün simgesi oldu. Gurur duydum. Keşke daha çok sporcumuz olsaydı, daha çok madalyamız olsaydı. Koskoca ülkeme üç beş madalya değil daha fazlası yakışır. Umarım genç potansiyelimiz spor ile desteklenerek daha büyük başarılara imza atarız.


                                       






EN SON NEYE KAHROLDUM?

Yine herkes gibi ülkemizin ve dünyanın üzerine kabus gibi çöken felaketlere yandım, kahroldum. Yangın bir yandan sel bir yandan. İnsanların çaresizliğini izlemek, bir şey yapamamak beni mahvetti. Dünyanın, doğanın düzenini bozdukça geri dönüşleri hep daha ağır yaşıyoruz. 15 gün önce Sinoptaydım bende. Memleketim biliyorsunuz. O canım  denizin, ormanın, köylerin geldiği hali düşündükçe çıldırıyorum resmen. Bakalım insanoğlu ne zaman akıllanacak.



                                  


EN SON NE DİNLİYORUM?

Bu aralar Uzunlar parçasına takıldım kaldım.  Evdeki Saat'in bu parçası o kadar güzel ki. Sözlerine bayıldım. Yeni neslin sözleri oldukça havalı bence. Bizim dinlediğimiz pop şarkıları gibi değil. Bir dertleri var ve bunu müzikle beraber çok güzel anlatıyorlar.
Şarkıyı dinlemek isterseniz TIK TIK


                                    


EN SON NEREYE BAYILDIM?

Bu hafta sonu Yalova'dan İzmir Dikili'ye kaçamak yaptık. Cumartesi sabah çıktığımız yolculuk sonrasında öğlen saatlerinde denizle kavuşmuştuk. Gül Kent'te denize girdik. Oldukça güzeldi. Ancak Pazar günü Garip Adası'na gittik. Adanın suyu mucize kadar güzel. Tek kelimeyle bayıldık. Bademli'den tekne ile adaya geçiyorsun. Gidiş dönüş tekne fiyatları 200 Tl. Orası biraz sıkıntılı, tekneciyi ve tekneyi iyi seçmek lazım. Neyse konumuz bu değil. Ada turkuaz suyu ile insanı büyüleyecek güzellikte gerçekten. Balıklarla birlikte yüzmeyeli baya bi zaman olmuştu. Hepinize tavsiye ederim. 
Not: adada çadır kurmak, kamp yapmak, ateş yakmak yasak.

                          


EN SON NE ALDIM?

Valla kendime Hummel'dan bir şort be batik bir sweatshirt aldım. Önceden pek beğenmediğim Hummel markası gönlümü çelmeyi başardı. Acaba tasarımcısı falan mı değişti? 

Aldığım modeli bulamadım internette o yüzden görsel kullanamadım ama gerçekten çok başarılı. Batik gibi alacalı renkli. Oldukça zevkli bir tasarım bence.








2 yorum:

  1. Şarkının sözleri güzel... Yıllardır her senen Çandarlı'ya giderim. Dikili onun dibinde, Gül Kent'i 2 yıl önce gördüm arkadaşlarım sayesinde ama bahsettiğiniz adayı hiç bilmiyorum :( üzüldüm şu an ama seneye ya nasip :)

    YanıtlaSil
  2. ada aklımda olsun. bademli ne güzel yer, bir otel var orda, adı fame city galiba, orası da çok güzel :)

    YanıtlaSil