6 Kasım 2019 Çarşamba

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

Bazen yazacak komu bulamadığımda blogger dostların Mimleri imdadıma yetişiyor. Lerzan'nın başlattığı ve kimsenin beni etketlemediği :)) ama benim çok hoşuma gittiği için yapmaya karar verdiğim " HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY " mimi ile karşınızdayım.

1- KENDİNDE SEVMEDİĞİN ÖZELLİĞİN NEDİR?

Ya ben biraz fazla hastalık hastasıyım son 1 yıldır. Sürekli kendimle ilgili sağlık sorunları yaratıp, korkular üretiyorum. Ve bu yeni durumu hiç sevmedim.

2 - EN BÜYÜK TAKINTIN NEDİR?

Evden çıkarken mutlaka geri döner ve priz, ütü, musluk ne varsa kontrol ederim.

3 - KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR SIRRIM VAR MI?

Elbette var.

4 - HAYATTAKİ EN BÜYÜK BAŞARIN NEDİR?

Anne olmak...İyi bir evlat olmak...İyi bir insan olmak...Vicdanlı olmak...

5 - SENİ EN MUTLU EDEN ŞEYLER NEDİR?

Ben küçük sürprizleri çok severim. Hiç beklemediğim bir anda gelen bir telefon, güzel bir söz, belki minik bir hediye. Bir de çocuklarımla sohbet etmek...

6 - EN SEVDİĞİN ÜNLÜ KİM?

Aslında sabit birisi yok. Hayran olduklarım var. Mesela Zülfü Livaneli'ye bir yazar olarak hayranım. Einstein'e hayranım. Kıvanç Tatlıtuğ'a bayılırım :)), Yılmaz Erdoğan'nın sinemasını çok severim. Haluk Levent'e bayılırım. Ama çocukluğumdan beri Mıchael Jackson sevdam vardır ve yeri ayrıdır.

7 - ŞANSA İNANIR MISIN? ŞANS GETİRDİĞİNE İNANDIĞIN BİR EŞYAN VAR MI?

Şansa inanırım. Şanslı biri olduğumu düşünüyorum. Uğurlu bir eşyam yok. Yıllar önce annem hıdrellez gecesi dua etmiş ve bana bereket getirsin diye bozuk para vermişti onu hep cüzdanımda taşırım. Bir de daha çocukken Samsun'da hiç tanımadığım bir teyze yolda önüme geçerek bana Kur'an yazısıyla bir kağıt vermişti. Eve geldim anneme sordum.  Ayetel Kürsi dedi. Bir de onu hep yanımda taşırım.

8 - HAYALİNDEKİ MESLEK VE NEDENİ NEDİR?

Hayalim gazeteci olmaktı. Çünkü kendimi en iyi yazarken ifade edebiliyorum.

9 - KAFAN BOZUKKEN YAPTIĞIN ŞEYLER NELERDİR?

Son ses Haluk Levent dinlere ve evi temizlerim. Ama gücümün yetmeyeceği bir durumsa duşa girer sonra da saatlerce uyurum.

10 - EN SEVDİĞİN FİLM YA DA DİZİ?

Eski Türk filmlerini seviyorum. Dönüş ve Selvi Boylum Al Yazmalım favorim. Dizi olarak NetGeo Belgesel kanalında yayınlanan Genius ( Dahi ) serisini çok beğenerek izledim. Tavsiye ederim.

11 - KENDİNE HANGİ SORUNUN SORULMASINI İSTERDİN VE CEVABIN NE OLURDU?

Bilmiyorum ki...Merak ettiğiniz bir şey varsa yorumda sorun ben de söyleyeyim.

******************************************

Katılmak isterseniz MİMlendiniz sayın kendinizi..Hadi bakalım anlat kendini.





6 yorum:

  1. Soruların en komiği, kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?:))) E, var ne olacak. İyi, söyle o zaman dememiş bari:)))

    YanıtlaSil
  2. İyi bir anne olmak, iyi bir insan olmak başarıdır bence de. Seni mutlu eden şeyler beni de mutlu ediyor. Bu mimi ben de yaptım, ben de senin gibi yazmıştım o soruya. En sevdiğin ünlü sorusuna Sevda Ünlü yazarsın demiştim ama yazmamışsın:) İşin şakası tabi ama zaten hepimiz kendimizi çok severiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Ünlü ya ben bunu nasıl akıl edemedim :))

      Sil
  3. ayyy 1 ve 2 yi değiştir tabiii kendindee :) şans nesnelerin ne hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi biraz daha yakından tanımak güzel oldu. Şans daima sizinle olsun :)

    YanıtlaSil