7 Kasım 2019 Perşembe

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 10

Ayy Ağaç Ev Sohbetlerinden uzak kaldım epeydir. Bayaa bişeyler yaşadım bu aralar. Yoğun geçti geçen günler.  2 gündür blogger  dostların sayfalarında dolaşıyorum ve Ağaç Ev çıktı karşıma.

10. konu " korkunç veya anlamdıramadığınız olaylar yaşadınız mı? "

Ben size bir olay anlatayım. Kiminize safsata kiminize gerçek kiminize masal gelecek. Olayı yaşayan ben değilim ama çocukluğum bu olayın etkisinde kalmıştır.

Annemin dedesi Çanakkale'de şehit olmuş. Savaşa gitmiş ve bir daha geri dönmemiş. Annemler dedelerini anlatıldığı kadarıyla biliyorlar yani. Annem bir gece uykusunda omzuna dokunan bir el ile uyanıyor. Karşısında genç, ışıklar saçan bir asker. Elinde zarflar var. Süratle çevirip isimleri kontrol edip Zekiye .... deden Çanakkale'de seni bekliyor, hemen gel diyor. Annem korkuyla kaskatı kesilince korkma diyor korkma ben haberciyim seni Çanakkale'ye çağırmaya geldim diyor ve gidiyor. Annem hemen bildiği tüm duaları okuyor ama korkuyor da. Ertesi gün tekrar aynı olay gerçekleşiyor. Bir ertesi gün yine. Sonra annem beni Çanakkale'ye götürün dedi. Ve biz hepimiz şehitliğe gittik. İnanmayacaksınız ama o kadar şehidin içinden dedemin adının olduğu mezarı elimizle koymuş gibi bulduk ve önce dedemize sonra tüm kahraman şehitlerimize dua ettik.

                                                 çanakkale ile ilgili görsel sonucu

Tabi annem bu olayı anlattığında korkmadım desem yalan olur. Uykuya dalmakta baya zorlandığım geceler oldu. Ama sonra gidip dua edince içimiz rahatladı. Ve bu paranormal olaya inandık.

Fikrinizi alayım mı?

7 yorum:

  1. heeey ağaç ev 10 ayolcuuum, ağaç ev 11 i pazartesi günü momentoz yazıceks :) anlattığın olay gerçekten de çok etkileyiciiii :)

    YanıtlaSil
  2. Bu olayı yaşayan anneniz olduğundan en fazla etkilenen odur mutlaka. Bence anneniz yoğun bir şekilde etkilendiği bazı olayların etkisinde kalmış olabilir. Dedenin mezarını bulmanız da tesadüf eseri belki. Bu tür paranormal olaylar yaşandığı anlatılageliyor. Kayınpederimin vefatından sonra kapının çalındığını ve içeriye annesine seslendiğini aynı anda üç kişi duymuştuk. Kapıyı açtığımızda kimsecikler yoktu! Mutlaka bir izahı vardır bu olayların ama halihazırda bilinmezliğini koruyor ve ister istemez etkileniyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Ben inanıyorum böyle şeylere.

    YanıtlaSil
  4. Ben inanırım böyle şeylere. Dedeniz ve tüm şehitlerimize bir Fatiha ve mümkünse Yasin okumalıyız aklımıza geldikçe.

    YanıtlaSil