19 Kasım 2019 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 12

Başından beri dahil olmaya çalışıyorum Ağaç Ev Sohbetleri'ne. Ancak bazı nedenlerden dolayı arayı açmışım. Yine Deep sayesinde bu haftanın konusunu yakaladım :))

“İnsanların ruhlarının rengi ve bir formu olduğunu düşünüyor musunuz? Örneğin, gün ışığı gibi veya pembe kiraz çiçeği gibi. Öyleyse sizin ruhunuz nasıl bir forma ve renge sahip olurdu?”

Ben yıllar önce bir kitap almıştım. Ruhumuzun renkleri ve renk çakralarıyla ilgili. Kitap; herkesin yaydığı bir renk olduğu ve rengimizin kişiliğimizi yansıttığını söylüyordu. Oldukça sevmiştim bu fikri. Hatta bazı testler sonucunda rengimin mavi olduğunu öğrenmiştim. 

Mavi olduğuma inanıyorum ben. Çünkü en huzur bulduğum yerdir deniz kenarı. Saatlerce bakıp seyredebilir, kendim için yeni fikirler üretebilirim. Zaten biliyorsunuz Mavi sadece bir renk değil HUYDUR bende :))

Mavi sakinleştirici, dinginleştirici ve huzur vericidir. Ben de kendimi tam bu dengede buluyorum. Yanımda huzur bulan insan sayısı oldukça fazladır...

                                                       mavi ile ilgili görsel sonucu

Çakralara ilginiz varsa konuyu biraz araştırın isterseniz. TIK TIK




4 yorum:

  1. Kitabı hiç duymamıştım ama bir bakayım bende. Mavi ise cidden huzurun rengi gibi. Gökyüzü, deniz.. İnsan düşününce bile huzur buluyor yahu :)

    YanıtlaSil
  2. pekiiiii ha haaa mavi huydur sendeeee güzeeel :)

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi bence de mavi huzur verici bir renk gerçekten 💙

    YanıtlaSil
  4. Mavi gibisi yok, benim için de mavi alışkanlıktır, huzurdur.

    YanıtlaSil