27 Kasım 2019 Çarşamba

BU ARALAR BEN

Kendimce Bu Aralar Ben yazı serisine başlamıştım. Ancak hayat o kadar üstüme geldi ki bu aralar pek bir şey yapamadım dolayısıyla da sizlerle paylaşamadım.

Yine de şansımı deneyeyim.

BU ARALAR BEN; Geleceğe Nefes kampanyası kapsamında 5 tane çam fidanı diktim. İsimlerinin de Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve Türkiye koydum. Sinop, Yalova ve Ardahan'dan fide sahiplendim.
                                        geleceğe nefes ile ilgili görsel sonucu

BU ARALAR BEN; en çok Ezhel dinliyorum. Özellikle Aya şarkısına hastayım. Tamamen çocukların etkisiyle Türkçe Rap artık kulağıma sevimli gelmeye başladı. Şarkı için resme TIK TIK.

                                        ezhel ile ilgili görsel sonucu

BU ARALAR BEN; kendimi yorgun ve bitkin hissediyorum. Sanki bütün dünyanın yükü üzerimdeymiş gibi. Herkes her şeyi bana kitlemiş kaçmış gibi. Geçen gün ölsem de bitse artık diye düşünürken buldum kendimi.

                                   depresyon ile ilgili görsel sonucu 

BU ARALAR BEN; hiç kitap okumadım. Hiç bir el işi yapmadım. Bol bol dizi izledim. Bozkır'ı izledim. Masum'u izledim. Hakan Muhafız'ı izledim. Sahipli'yi izledim. Deha Einstein'i izledim. Şimdi de Haluk Bilginer'in Şahsiyet dizisine başlayacağım. İzlediklerimin içinde Bozkır ve Masum'u çok beğendim.

bozkır dizi ile ilgili görsel sonucu  masum dizi ile ilgili görsel sonucu

BU ARALAR BEN; yaz gelsin diye söylenmeye başladım. Çünkü kış mevsimini sevmem. Soğuk havalar beni oldum olası kötü etkiler. Ama barajda son bir aylık su kalmış haberlerini okuyunca yağsın hiç durmadan deli gibi yağsın diye de dua ettim.

                                                yaz gelsin ile ilgili görsel sonucu

Şimdilik benden bu kadar...

Yazacak bir mevzu bulursam görüşürüz.

8 yorum:

  1. Bu aralar modun baya düşmüş

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir seri, devam edin bence. İnsanın ruh hali zaman içinde değişik haller alabiliyor. Rap müziğe pek ilgi göstermediğim halde Aya şarkısı hoşuma gitti. Hippi protest müziklerinin çağdaş versiyonu gibi geldi nedense:)

    YanıtlaSil
  3. Siz yine çok şey yapmışsınız oturup ağlayasım geldi kendi halimi düşününce:)

    YanıtlaSil
  4. heeey bu aralar sen bir fırsat bul da yolculuk yap rutini değiştiiir o zamaan :)

    YanıtlaSil
  5. bize sonbahar yeni geldi durun hele yaz gelmesin sıcaklardan bezdik :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş böyle kısa kısa...Seriye devam et, yazdıkça da modun yükselir. Ben de Haluk Bilginer'in Şahsiyet dizisine başlayacağım.

    YanıtlaSil
  7. yaza az kaldı hadiiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Fidan dikme çalışmaları çok güzel olmuş ama yaz mevsimi için acele etme bence. Daha kış bile gelmedi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil