3 Aralık 2019 Salı

HAFIZAMA KAZINMIŞ 3 ŞARKI VE BANA HATIRLATTIKLARI

Arkadaşların blog sayfalarında dolaşmayı seviyorum. Neler yazmışlar, neler yapmışlar öğrenmek hoşuma gidiyor. Bu hafta okumaktan en keyif aldığım seri Notalarla Yolculuk- MİM serisi oldu. Kimse beni etiketlemediği için ben ismini değiştirdim ve kendi yazımı oluşturmaya karar verdim :)) Nasıl taktik ama...

İlk şarkı bir Mıchael Jackson şarkısı. Benim çocukluğuma gitmemi sağlayan, kendimi yeni yeni ergen hissettiğim zamanları hatırlatan bir şarkı. TIK TIK

                        bad mıchael ile ilgili görsel sonucu

İkinci şarkı 1999 Marmara Depremi günlerimi hatırlatan ve sanırım sözlerini en sevdiğim şarkı. Onur Akın'dan Asi ve Mavi..TIK TIK
Çadırda, arabada her yerde dinlerdik. Bana ezgisiyle güç veren tek şarkı olabilir.

                                  asi ve mavi onur akın ile ilgili görsel sonucu

Üçüncü şarkı bir Sinop aşığı olarak elbette Aldırma Gönül olabilir. Her dinlediğimde beni çocukluğuma, gençliğime götürmeyi başarır. Alında bir hapishane şarkısıdır ama bana özgürlüğü hatırlatır. TIK TIK 

                              aldırma gönül ile ilgili görsel sonucu

Sabahınız hayrolsun. Sizlere bence güzel 3 şarkı bıraktım. Belki dinleyince mutlu olursunuz. Sevgiler.

11 yorum:

  1. Michael Jackson efsanedir. Aldırma Gönül' ü Edip Akbayram söyleyince başka bir boyuta geçiyor.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi bu üçlü içinde favorim.Aldirma Gönül benim ama Sabahattin Ali nin sözlerini yazdığı Benim Meskenim Dağlardır da çok severim aklıma geldi

    YanıtlaSil
  3. Taktik tabii ki güzel :) Gönüllü mim yazısı en güzeli.
    Üçlüdeki favorim Aldırma Gönül bu arada. Çok severim.

    YanıtlaSil
  4. Jackson gerçekten iyiydi rahmetliyi özlüyoruz. :(

    YanıtlaSil
  5. Hepsini de severim dirty diana yı hatırlıyormusun ona bayılırdım.

    YanıtlaSil
  6. Jackson'a tık tık yaptık :))

    YanıtlaSil
  7. Güzel şarkılar, bu vesileyle daha önce izlemediğim kısa filmini de izledim Jackson'ın, teşekürler:)

    YanıtlaSil
  8. Aldırma gönül şarkısını bende pek beğenirim diğerlerini dinlememiştim.

    YanıtlaSil
  9. jackson klipleri beni bitiyor şarkıya girene kadar iflahımız kesiliyor film tadında :)

    YanıtlaSil
  10. Michael Jackson :) hiç unutulmayan ..Az öncede Edip Akbayram Aldırma Gönül şarkısını dinliyordum Çok güzel tesadüf oldu :) sevdiğim üçlü :) emeğine sağlık canım benim ..sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Michael Jackson ı uzuun zamandır dinlememiştim sayende bi nostalji yaptım :) sevgiler..

    YanıtlaSil