4 Aralık 2019 Çarşamba

BUĞDAY EKOLOJİK YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİ YILBAŞI HEDİYE FİKİRLERİ

                                    Görüntünün olası içeriği: yazı

Tüketmeyelim, türetelim!
Bir yılbaşı klasiği olarak Buğday'dan tüketmeyen 10 hediye fikri:
Gelin bu yılbaşında tüketim çılgınlığına kapılıp, gereksiz, ruhsuz hediyeler alma alışkanlığını hep birlikte bitirelim!
İşte ellerinizle yapacağınız, içine ruh katacağınız, hem sizin hem de sevdiklerinizin içini ısıtacak, tüketmeyen türeten yılbaşı hediyesi fikirleri:
*Hiçbir şey vermeyin, ama dünyaları verin: Onun için bir şarkı besteleyin, şiir yazın...
*Bir ay boyunca her hafta kendi elinizle yaptığınız ekmeği hediye edin.
*Konser, tiyatro bileti alın.
*Yetenekli olduğunuz bir konuda ders verin (Gitar, yabancı dil, bahçecilik…)
*Birlikte çekilmiş fotoğraflarınızdan bir albüm veya takvim yapın ve her fotoğrafın altına, size hatırlattığı duyguları yazın.
*Gitmek istediği bir atölyeye, kampa kaydını yaptırın.
*Sempati duyduğu bir sivil toplum kuruluşuna, onun adına bağış yapın.
*Ekolojik pazarlardaki sağlıklı gıdalarla güzel bir sepet yapın.
*Her ailenin kendine özel yemekleri vardır. Bu yemek tariflerini toplayın ve tahta bir kutu içerisinde sunun.
*Alışverişte kullanmaları için bez çanta dikin (Dikiş bilmeye gerek yok, ihtiyacınız olan tek şey farklı kumaşlar, bir iğne ve iplik.)
Ve hatta en iyisi, bunları yapmak için yılbaşını da beklemeyin...

Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneğini bilmiyorsanız hemen googlelayın. Bir bakın derim. Dünyanın daha iyi bir yer olmasıyla ilgili dertleri var. Ben hem sosyal medyadan hem de web sayfalarından takipçileriyim. Önerilerini her mecrada paylaşmaya gayret ediyorum. Bu yılbaşı için önerilerini çok beğendim. Hangisini tercih ederdim seçemedim ama daha yılbaşına 1 ay var :))

6 yorum:

  1. Öneriler gerçekten çok güzelmiş. Dikkate alacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel öneriler bayıldım :) emeğine sağlık canım benim sevgiler ..

    YanıtlaSil
  3. Enfes.. işte budur ! <3 :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim yaaa iyi fikirler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil