11 Aralık 2019 Çarşamba

SİNEMA ELEŞTİRMENİ OLMAYA KARAR VERDİM :))

                          

Sabah sabah gözümüz gönlümüz açılsın. İlk film bu hoş hatunun başrolde olduğu Luc Bessson'un yeni filmi Anna... Bu hoş hatun kim derseniz Rus model Sasha Luss...Zor bir hayatı olan genç bir kızın KGB ile tanışması ve durdurulamaz bir seri katil olmasının hikayesini anlatıyor.

                          ANNA ile ilgili görsel sonucu

İzlemesi keyifli. Bazı sahneleri çocuğunuzla izlemek istemeyebilirsiniz :)) 
       Tavsiye ediyorum


*******************************


Mogli: Orman Çocuğu filmini ne zamandır izlemek istiyordum kısmet geçen haftayaymış. Ben açıkçası çok sevdim filmi. Zaten orman, vahşi hayvanlar animasyonları hep ilgimi çekmiştir. Çocuk filmi ama beni de ekrana kitledi. Kaplan Shere Khan'ın Mogli'nin ailesini parçalayarak yemesi ve Mogli'nin ormanda bir kurt sürüsü tarafından evlat edinilmesi ile başlıyor. Renkler, görüntüler bence çok güzel.İzlemelisiniz. Fragman için TIK TIK

mucize 2 ile ilgili görsel sonucu

Ve uzun zamandır vizyona girse de izlesek dediğim Mucize 2...Dün akşam sinemada izledim. Şimdi yazacaklarım sizi üzebilir belki ama ilk filmin yanından bile geçmiyor bence. Birincisi ilk filmdeki pek çok oyuncu bu filmde yok. Öğretmen Mahir, Mızgin, köydeki ailenin üyeleri hemen hemen hepsi değişmiş. Bana devamlılık hissi vermedi. Belki de ilk filmi en az 10 kere izlemiş olmamdandır. Sanki bunlar yeni yüzler yeni ailelerdi ve ben sevemedim. Filmin ilk yarısı bence sadece fizik tedavi rehabilitasyon yaparak geçti. Sıkıldım. İkinci yarıda biraz hikayeye renk ve heyecan geldi. Ama gerçekten benim için hayal kırıklığı oldu. Filmin tek ve en güzel yanı Mert TURAK...

mucize 2 mert turak ile ilgili görsel sonucu

7 yorum:

  1. Mucize 1 izlemediğim ve ayıp olmayacaksa aslında adını bile duymadigim için aaaa 2. Si.mi var dedim ben afişleri görunce:)))) ama şu rus modelin olduğu film güzele benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucize 1 kesin tavsiye ama 2 için aynı şeyi söyleyemeyecem...

      Sil
  2. movgli izleyim not aldım. mucizeleri bilmiyom netten izlerim bir ara. anna ise luc besson filmi olarak zayıftı, kendi nikita filmini tekrar etmiş, onu izle asııl :)

    YanıtlaSil
  3. hiçbirini izlemediğimden yabancı kaldım ama mucize ikiye övgüler okudum sıklıkla twitterda.

    YanıtlaSil
  4. Şu Mahsun'a ısınamadım gitti.

    YanıtlaSil
  5. Mucize 2 için sinemaya gitsem mi diye düşünüyordum ki yazın çok faydalı oldu benim için. Belki internete düşünce izlerim

    YanıtlaSil