13 Aralık 2019 Cuma

2020 YILINDAN BEKLEDİKLERİM

                                         dilek listesi ile ilgili görsel sonucu

Yılbaşı benim için önemlidir. Çünkü severim yeni bir başlangıç yapacak olmayı. Yeniden şarj olup umutlarla dolmayı. Biz çocukken yoktu yılbaşı kutlanmaz diye muhabbetler. Herkes heyecanla geri sayar ve birbirine sarılırdı. Hoşgeldin yeni yıl... Anlamı, eğlencesi hepsi bu. Bunu bambaşka yerlere götürmek bence başka şeylerin hesabı. Neyse konumuz bu değil. 2020 yılından bazı beklentilerim olacak :)) sizlerle onları paylaşmak istedim. ( LİSTEMDE KLASİK HEPİMİZİN AMİN DİYECEĞİ DİLEKLERİMİ YAZMAYACAĞIM...ONLAR STANDART ZATEN SAĞLIK, HUZUR, BARIŞ VS)

1 - Otomatik vites minnak bir araba

2 - Düşünmeden harcanacak kadar para

3 - Kaybedilmiş kilo (lar)

4 - Uzun, dinlendirici ve bol güneşli konforlu bir tatil

5 - Ailemle bir yurtdışı turu

6 - EYT

7 - Bazı sağlık sorunları için bulunacak mucize ilaçlar

8 - Evin iç dekorasyonunu aman ben yaparım dert etmeyin diyecek bir iç mimar dost

9 - Artık hayalini kurduğum kitabın basılmış hali

10 - Blog sayfamda rekor :))

Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun. 
siz 💗 ben

12 yorum:

  1. Huh huuuuuu, bütün dileklere AMİİİİİİN....

    YanıtlaSil
  2. gönlüne göre olsun :)
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dilekler hele basılmış kitap bekliyoruz kitabınızı eyt nedir? Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende dün benzer bir yazı yayınlamıştım. Ama sizin dilekler şahaneymiş. Yurt dışı turuna hayır demem bende :) Gerçekleşir dilerim hepsi. :)

    YanıtlaSil
  5. vallahi iyi güldüm he :) diyet ve yurtdışı tatil diliyom sanaa :)

    YanıtlaSil
  6. Olmasının ilk koşulu yazmak ve istemek:)

    YanıtlaSil
  7. Süper dilekler yaa EYT ye yıldız koyuyorum

    YanıtlaSil
  8. Otomatik vites minnak bir araba ben de bekliyorum Volvo olsa hatta tadından yenmez :) Umarım yeni yıl dileklerini en yakın zamanda gerçekleştirir.

    YanıtlaSil
  9. iç mimar dostum yok kafama göre düzenlemeye çalışıyorum yorucu ama güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Tüm dleklerin kabul olsun..

    YanıtlaSil