23 Aralık 2019 Pazartesi

KATARSİS İZLEDİM...

Youtube'da Katarsis adında bir kanal var. Psikolog Gökhan Çınar karşısındaki kişilere sorular sorarak aslında hem bize anlatırken ham de kendisiyle yüz yüze gelmesini sağlıyor. Ecem Erkek'in konuk olduğu bölümde sorularda kendimi fark ettim aslında. Ne kadar neşeli ne kadar eğlenceli olduğunu sandığımız kişinin aslında işini yaptığını ve gerçekte bir Ecem olduğunu gözümüzün içine sokuyor.



Ya o kadar güzeldi ki program. İzlerken kalbim sıkıştı ve ağlamak istedim. 

Mesela soru geldi; neyin hayalini kurardın diye...Tatlım ya o kadar güzel anlattı ki çocukken yaşadığı o KARA KIZ olma travmasını. Nasıl anladım onu. Ben çocukken kapkara bir çocuktum. Hatta yazları zenci bile sayılırdım. Ecem diyor ki; "hiç bir şeyin karası sevilmez. Kara kedi, kara köpek, insanın karasına bi tuhaf bakılır. Kendimi fırçalardım ki rengim açılsın..."

Ya ne kadar tanıdık...

Aslında izlerken kendimle yüzleşmemi sağlayan konuşmaları yazmak istiyordum ama kafamı toparlayamadım. En iyisi izleyin ve sizde farkedin.

3 yorum:

  1. Benim de dikkatimi çekti ve Katarsis'in tüm bölümlerini izledim. Tavsiyeye değer sahiden de.

    YanıtlaSil
  2. piki hıhım duymadım bakayım ama :) kendini fırçalamak mı anneeee :)

    YanıtlaSil
  3. ben de tw'da gördüm küçük bi parçasını. cinsel yönelimini keşfeden biri konuktu, ilgimi çekti.

    YanıtlaSil