11 Nisan 2019 Perşembe

UZUN BİR ARADAN SONRA İYİ BİR FİLM İZLEDİM...

         deli ve dahi ile ilgili görsel sonucu

Deli ve Dahi, Oxford İngilizce sözlüğünün oluşturulma sürecini anlatan Mel Gibson'ı tanımamın hayli zaman aldığı, Sean Penn'e bir kez daha hayran olmamı sağlayan çok çok iyi hatta aşırı iyi film.

Kelimelere adanan bir hayatın sahibi James Murry ( Mel Gibson) ingilizcenin varoluşundan o güne kadar tek tek kelimelerinin peşine düşüyor. Sözlük onun için her şey demek. Ve bir şizofren yüzbaşı, cerrah Dr.W.C Mirror (Sean Penn) akıl hastanesinde kurduğu kendi dünyasında sözlük için gönüllü çalışmaya başlıyor. Ya bir adam akıllı olup bir deliye nasıl bu kadar güzel can verebiliyor. Ayakta alkışlanacak performans. Bütün oyuncular, filmin akışı çok iyiydi. 2,5 saat boyunca o dönemin İngiltere'sinde yaşadık resmen.

Vizyondan kalmadan alt yazılı olarak izleyin mutlaka. Pişman olmayacaksınız.

FRAGMAN İÇİN TIK TIK


9 yorum:

  1. ben de merak ediyorum bu filmi...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Mel Gibson'ı tanıyamadım resmen...Oyuncu kalitesi tartışılmaz, ben de merak ediyordum. Fragman'a da tık tık yapalım bakalım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu filmi merak ediyorum, festivalden bir fırsat bulsaydım gidecektim :D

    YanıtlaSil
  4. Mel Gibson oyunculuğunu çok beğenirim. Bu filmi hiç bilmiyordum. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim, not aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel tanıtmışsın Sevda Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Listeme ekledim bu filmi . Teşekkürler paylaşımınız için ☺️

    YanıtlaSil
  8. İki dev Deli ve Dahi'de buluşmuşlar.Mutlaka izlenmesi gereken bir yapım...

    YanıtlaSil