15 Nisan 2019 Pazartesi

YEMEK YEDİĞİ ÇANAĞA S................


Ä°lgili resim
Ben gerçekten bizim insanımız anlamakta çok zorlanıyorum. Dünyanın medeni ve modern toplumlarına özenen, Avrupalı olmak için didinen bizler kafa olarak hala orta çağın kapalı, saçma kalıplarından öteye geçemiyoruz. Asyalı kafasından kurtulamıyoruz. Asyalı derken bizden kat be kat iyi durumda olan Asya memleketlerini saymıyorum. Anlamışsınızdır işte ne demek istediğimi.

Bugün yerel gazetede bir haber okudum. Yalova Armutlu'da yasa dışı kullanılan troller toplanmış. Ulan zaten sen balıktan ekmek yiyorsun, evine rızkını balık sayesinde götürüyorsun ve denizde yavru kalmasın benden sonrasının canı cehenneme diyerek denizi kurutuyorsun. Allah'ım gerçekten bu neyin kafası anlamak imkansız.

Sadece ben tutayım, benim cebim dolsun seneye Allah Kerim kafası var ya işte bu çok tehlikeli bir kafa. Marmara'da balık kalmamış, deniz pislikten, trolden kurumuş siz hala kendi ekmek teknenize ihanet içindesiniz. 

Ne diyeyim valla millet olarak başımıza ne gelse müstahak sanki...

Ne diyorduk EĞİTİM ŞART!!!

12 yorum:

  1. Valla çok haklısın, artık bunlar olmamalı memleketimde. Çok yazık..

    YanıtlaSil
  2. Ne desem bilmiyorum bindiği dalı kesmek gibi bir şey bu

    YanıtlaSil
  3. Çocuklarımızı gerçekten düşünen insanlar olsaydık bu gibi hareketleri yapmazdık. Günü kurtarayım derken çocuklarının geleceğini tehlikeye attıklarını düşünmüyorlar. Tam anlamıyla bencillik.

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru bir başlık bulmuşunuz.Bu kafa Asya kafası değil Ortadoğu kafası bence...

    YanıtlaSil
  5. yazdıklarınıza canı gönülden katılıyorum, anı yaşıyorlar sanki, gelecekte ne olur diye düşünme yetenekleri yok

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru yazmışsınız gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de eğitim çok önemli sadece kendimizi düşünmemeliyiz biraz ileri görüşlü olmalıyız bence çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. İşin kötülüklerden biri de, bizim artık bunlara alışmış olmamız, hiç bir şey şaşırtmıyor artık beni...Üzücü tabi.

    YanıtlaSil
  9. Geleceği düşünme değil de anlık menfaat kafası bu. Dediğiniz gibi Eğitim Şart...

    YanıtlaSil
  10. Ben bu insanlığın gelecekte yaşayacağı şeyleri sonuna kadar hak ettiğine inanıyorum. Denizlerde balık kalmadığında, dünyanın su kaynakları kuruduğunda, ekip biçecek tüm arazilere gökdelenler dikildiğinde, ağaçların tümü kesilip, oksijensizlikten tıkandıklarında bunun sorumlusu yine insanlık olacak. Ve bunu hak edecekler kesinlikle. Biz şimdi bu konuları dile getirdiğimizde suçlu oluyoruz, işine bak adam sende diyenler var. Belki biz görmeyiz o günleri ama dünyanın tükeneceği çağlar zaman kavramı açısından çok uzak değil. Çocuklarına berbat bir dünya bırakacaklar ve umursamıyorlar. İlginç yani...

    YanıtlaSil
  11. bizim ülkenin halleri yaaa işteee napcan kardiş :) bu yazıyı sevdim bi daha geldimdii :)

    YanıtlaSil