29 Nisan 2019 Pazartesi

BURALARDAYIM SADECE TEMBELİM

Off biriniz bir etkinlik mi başlatsanız. Ecehan sayesinde şubat ayı boyunca her gün birşeyler yazıyorduk ne güzel..

Şimdi bugün blog sayfamla ilgileneyim diyorum, bir şey engel oluyor. Ya işim çıkıyor, ya hastalık, ya da tamamen tembellik, yazamıyorum.

Bu yazıda tamamen ben ölmedim, buralardayım sadece yazamıyorum demek için oldu...

Hepinizi özledim. Yazmasamda yorumlarınızla beni mutlu ediyorsunuz. Yorum bırakan herkese dönmeye çalışıyorum.

Şimdiden hayırlı ramazanlar.

Açken ben ben olmadığımdan belki hiç yazamam :)) merak etmeyin...


11 yorum:

  1. Bak işte yazmışınız bende okudum...

    YanıtlaSil
  2. Bu ara ben de yorum yapamıyorum bahat perişan ediyor beni

    YanıtlaSil
  3. Olsun bol bol tembellik yap. Yazmak bende çok istiyorum ama yazasım yok.

    YanıtlaSil
  4. Mazeretlere sığınma Sevda. Seni blog aleminde görmek istiyoruz, alıştık. ''Aç ne yimez; tok ne times.:) Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  5. :) peki peki :) bak bi de bursalı arkadşlar toplanmak istiyo aklında olsuun :)

    YanıtlaSil
  6. İnsan bazen tembellik yapmak istiyor... ihtiyaç da duyuyor...

    YanıtlaSil
  7. Ramazanda yazmak için zaman bulamayabilirsin ama malzeme çok benden söylemesi. İftarı yaz, sahuru yaz, misafirlikleri yaz...Ohooo bir sürü çıkar, böyle kısacık da olsa ses ver...İyi ramamzanlar.

    YanıtlaSil
  8. Bazen tembellik de iyi geliyor :))

    YanıtlaSil
  9. Malum tembellik hepimizde var. Uzun zamandır yorum yaparak desteğini esirgemeyen dostların sayfalarına henüz bugün yorum yapabildim.Bahar yorgunluğu diyelim. Size de hayırlı ramazanlar.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  10. Malum tembellik hepimizde var. Uzun zamandır yorum yaparak desteğini esirgemeyen dostların sayfalarına henüz bugün yorum yapabildim.Bahar yorgunluğu diyelim. Size de hayırlı ramazanlar.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  11. Bkogumdaki kişisel ataleti yenmek Kitap özetini okumanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil