9 Mayıs 2019 Perşembe

FİLM ÖNERİSİ / ÇİÇERO

Erdal Beşikçioğlu'nu sevmeyen bizden değildir dermişim :))

Canımız kanımız Behzat Ç. 'miz 2019 yılında Çiçero filmi ile vizyonda arzı endam etti ama film gişede aradığı ilgiyi görmedi. Hatta biz mutlaka bu filme gidelim derken bir baktık ki film sinemadan kaldırılmış.

Dün internette dolaşırken Çiçero'nun youtube'a düştüğünü gördüğümde çok şaşırdım. Ama oruç oruç en iyisi film izlemek diyerek kendimi ekranın başında buldum. Film çok etkileyici ve güzel bir sahne ile başlıyor. Daha ilk sahneden beni etkisi altına almayı başardı. Hatta hiç beğenmediğim Burcu Biricik bile filmde gözüme bir hoş göründü.  Rolüne yakışmıştı.

                                        Ã§içero ile ilgili görsel sonucu

Film 2. Dünya Savaşı'n da Ata'nın emriyle vatan adına ajanlık yapan İlyas Bazna'nın gerçek hikayesi. Bu filmi izleyene kadar tarihin akışını şekillendiren kişinin bir Türk olduğunu bilmiyordum. Gerçekten şaşırtıcı oldu benim için.

                            Ã§içero ile ilgili görsel sonucu

Çokça bilgi vermek istemiyorum. Mutlaka vakit ayırıp izleyin. Hazır internetede düşmüş. İftardan önce vakit geçirmek için ya da iftardan sonra keyif yapmak için.
Şimdiden iyi seyirler...


7 yorum:

  1. Filmi izlemedim ama Erdal Beşikçioğlu eminim rolünün hakkını en iyi şekilde vermiştir. Bu arada İlyas Bazna (Elyasa Bazna) Türk değil, bildiğim kadarıyla Arnavut asıllı, parayı seven, daha çoğunu kazanmak için savaş döneminde ajanlık yapan, Alman "yağdanlığı" bir hain. Her ne kadar MİT, İlyas Bazna bizim için ajanlık yapıyordu dese de, ingilizler ve almanlar da Bazna'nın kendileri için çalıştığını söylüyor. Görünen o ki adam herkese mavi boncuk dağıtmış.

    YanıtlaSil
  2. Beklentim yüksekti belki o yüzden biraz beklentimin altında kaldı teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ben de izlemek istemiştim fakat fırsat olmamıştı.

    YanıtlaSil
  4. blogwalking here & followed :)

    YanıtlaSil
  5. Hemen izleyeyim, merak ediyordum, çok sağolun.

    YanıtlaSil
  6. Fragmanını çok beğenmiştim ama izlemek daha nasip olmadı.

    YanıtlaSil