13 Mayıs 2019 Pazartesi

AĞLAMA GÜNLERİ...

Televizyonda bir dizi var. İlk başladığında oğlum izliyordu. Ben de göz ucuyla takip ediyordum. Can Yaman, Demet Özdemir oynuyor. Ayy şimdi yazarken bile dizinin adı aklıma gelmiyor. Bir dakika googleye sorup geliyorum :))

Hahh Erkenci Kuş...
Şu anda kaçıncı sezonda neler oldu hiç bilmiyorum. Çünkü dediğim gibi ilk bir kaç bölümünü izlemişliğim var sadece. Ama geçen hafta kanalları gezerken dikkatimi çekti. Bir çiftlik var yemyeşil, meyveler, çiçekler...Kızla oğlan ayrılmışlar.Aradan yıllar geçmiş. İlk defa karşılaşıyorlar. Sonra esas oğlan gitmeye karar veriyor. Ayy ben o sahnede bir ağla bir ağla..Şiştim. Normalde de bu tarz dizilerde ağlayanlarla falan makara yaparım ben. Ayy beni görseniz sanki kolumu kesmişler. O derece ağladım...Oğlum geldi. Çocuk bile şok oldu ))

                            can yaman erkenci kuş ile ilgili görsel sonucu

Bu ağlamadan bir kaç gün sonra arkadaşlarda oturuyoruz. Müslüm'ü izleyelim dediler. Ayy ben bir daha ama bu sefer içime içime bir ağla bir ağla. Arkadaşların yanındayım ya hıçkıra hıçkıra olmasada içime içime bir daha ağladım :))

  Ä°lgili resim

Tam bitti gitti derken 19 Mayıs'da saat 19.19'da 81 ilde eş zamanlı Atabarı oynanacağını ve benim oğlumunda gönüllü olarak bu projeye katıldığını öğrendim. Ben bir daha 😢😢

                            19 mayıs atabarı ile ilgili görsel sonucu


4 yorum:

  1. Bazen ihtiyacımız oluyor ağlamaya, biz farkına varmasak da vücudumuz ve ruhumuz tepkisini veriyor :)

    YanıtlaSil
  2. Duygusal bir insansınız anlaşılan.

    YanıtlaSil
  3. Yaz dizisi diye başladı ama hala devam ediyor. Şeytan tüyü var başrol oyuncularda...

    YanıtlaSil