14 Mayıs 2019 Salı

SABAH ŞARKISI OLSUN MU?


Fikrim Yok


Nesinden tutsam dünyanın kopmuş gidiyor
Güzel gün görmeye canım vadem yetmiyor
Bahçeler içinde canım ezerler narı
Yandım yetmiyor
Sen o nardan dinle ah ile zarı
Bir yar sevdim baş üstüne
Ah ile zarı
Yağmur yağar taş üstüne
Evvel benim gel üstüme
Sensiz gün doğsa gölgem yok
Yağmur yağar gül üstüne
Huy benim değil mi tanrım güzel sevmeli
Ahirim varmış fikrim yok
Hem güzel sevmeli canım hem dert çekmeli
Sensiz gün doğsa gölgem yok
Derdim yetmiyor
Yağmur yağar taş üstüne
Bir yar sevdim baş üstüne
Ahirim varmış fikrim yok
Yağmur yağar gül üstüne
Evvel benim gel üstüme

Hüsnü ARKAN

DOĞADA GÜL ile ilgili görsel sonucu

Şarkı için resmin üzerine TIK TIK

3 yorum:

  1. olsun harikaymış bence teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tişkiir öğlen şarkısı olsun pekuuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Güzelmiş, sabah şarkısı olmayı fazlası ile hak ediyor.

    YanıtlaSil