8 Nisan 2019 Pazartesi

BU ARALAR BEN

Yine bir seri yazı ile karşınızdayım. Ne yazacağına karar verdiğin zaman blog sayfasına yazı yazmak çok kolay ve eğlenceli oluyor.

Bu Aralar Ben serisinde son dönemde yaptıklarımı, okuduklarımı, izlediklerimi vs vs paylaşıyorum sizlerle. En son 5 Martta yapmışım bu çalışmayı...Bakalım o zamandan bugüne neler yapmışım :))

OKUDUM : Azra Kohen / Gör Beni

       gör beni ile ilgili görsel sonucu                   gör beni ile ilgili görsel sonucu

Kitap okumayı çok severim. Her fırsatta elime ne geçerse okumak bana keyif verir. Son dönemde takmıştım Azra Kohen kitaplarına. İlk başlarda algılamakta zorlandığım, sonrasında elimden bırakamadığım Aeden'den Gör Beni'ye geçişim ışık hızıyla oldu. Gör Beni bambaşka bir hikaye. Cumhuriyetin yeni ilan edildiği zamanlarda Mustafa Kemal'e kızgın Osmanlı Hanedan üyeleri, diğer yanda Mustafa Kemal için canını verecek devrimciler. Ve ikisinin ortak noktası aşk. O kadar güzel anlatmış ki büyülenmemek elde değil. Şiddetle tavsiye ederim.

DİNLİYORUM : Eskileri özledim sanırım. Hiç üşenmeden başa sarıp sarıp eski Sezen Aksu şarkılarını dinliyorum. Geri Dön, Firuze, Tükeneceğiz vs vs

                                                  sezen aksu nostalji ile ilgili görsel sonucu

YEDİM : Makarna / Alfredo Fettuccini 

                                                        alfredo fettuccini ile ilgili görsel sonucu

Daha önce bir arkadaşımın yaptığı ve yerken parmaklarımızı yediğimiz makarnayı evde yaptım. Misafirlerime sundum. Hepsi çok beğendiler. Bir makarna için oldukça maliyetli :)) Ama yediğinizde helal olsun diyorsunuz. Tarifi pek çok internet sayfasında mevcut. Ama kısaca özetle derseniz mantarlı, tavuk etli, kremalı, sarımsaklı ve parmesan peynirli makarna...

GİTTİM : 

                                      ORDU FATSA ile ilgili görsel sonucu

Canım memleketim Fatsa'ya günübirlik bir ziyaret gerçekleştirdim. Marmara'dan Karadeniz'e doğru geçerken bizim oralar ne kadar güzel kardeşim deyip durdum. Karadeniz'in yeşili, mavisi bir başka gerçekten. Nasıl özlemişim. Günü birlik bile olsa bana bu ziyaret çok iyi geldi.

Foto : Lütfi Aydın

BEĞENDİM : Alaçatı Muhallebicisi Yalova 

                                                    Ä°lgili resim

Eşimle her pazar yeni bir mekanda kahvaltı yapmayı seviyoruz. Yalova Marina içerisinde bulunan Alaçatı Muhallebicisi'ne gittik geçen hafta sonu. 2 kişilik serpme kahvaltı 60 Tl. Herşey sıcacık. Servis iyi. Yediklerin leziz. Benden 10 puan aldılar. Tavsiye ederim.


10 yorum:

  1. Öööyle makarnaya bakakalmış buldum kendimi :D

    Önümüzdeki haftalarda bir Yalova kaçamağı yapmayı plânlıyorum. Hem ailemize yeni katılan yeğen göreceğim hem de özlem gidereceğim. Çok güzel üç sene geçirdik orada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya Yalova'ya geldiğinde bul beni :)) makarna yaparım sana da..

      Sil
  2. Sezen böyle alıp eskilere götürür ruhunu bedenini benliğini şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler ne güzel parçalardı onlar. İnsanın böyle dinledikçe dinleyesi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar ben yazı dizisini merakla takip edeceğim. Alfredo Fettucini çok sevdiğim bir tariftir. Bence herkes denesin.

    YanıtlaSil
  4. Çok severim Fatsa'yı. Müştermizin daveti üzerine, limanda demlendiğimiz akşamın tadı hala damağımda. Serin ve ılık arasında tertemiz bir yaz akşamının keyfi çok başkaydı.

    YanıtlaSil
  5. Sezen Aksu eskimez, dinlemeye devam. Pazarları değişik yerlerde kahvaltı uygulaması çok güzel, tam destek...

    YanıtlaSil
  6. Sezen Aksu,Kayahan,Erol Evgin eskiler hep güzeldir,Fatsa dahil karadenizin her köşesi güzeldir😊

    YanıtlaSil
  7. şu azra kohen e birtek ben ısınamadım şu dünyada gibi geliyor bana bazen kızıyorum kendime çok önyargılı davrandığım için...fatsa harika görünüyor..kahvaltı da öyle...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Eskileri bende çok özlüyorum bu günlerde dışarda kahvaltıya bende bayılıyorum iki kişi 60 lira harikaymış gidip görmeli orayı.

    YanıtlaSil