29 Mart 2019 Cuma

CANIM NİSAN CANIM ÇOCUKLAR

                                 nisan ayı ile ilgili görsel sonucu

                                                      Müzik Önerisi : Kendine İyi Bak 

Dün sabah işe doğru yürürken okul yoluna düşmüş üç miniğin peşine takıldım :)) tamamen tesadüfen kulağıma çalınan konuşmaları o kadar güzeldi ki sizlere anlatmak istedim.

2 kız, biri büyük ama en fazla 9 yaşında... Birde ufak oğlan var muhtemelen ilkokul 1.sınıf...Kızlardan biri diğerine seslendi:

-Nisan ayı ne güzel di mi Ayça?
-Neden ki?
-Çünkü hep çocuklar için Nisan geliyor...
-Nasıl be anlamadım..
-1 Nisan Şaka Bayramı bir de 23 Nisan Çocuk Bayramı

Bunları dinleyen ufaklıktan gelen ses:

-bir de erik var erikkkkkkkkkkkkkk

                             :)) Gününüz güzel olsun. Çocuk masumiyetinde günler dilerim...

17 yorum:

  1. yaa ne tatlılarmış.dünyaya hep böyle bakabilsek:)

    YanıtlaSil
  2. Nisan onların ayı ... Ne kadar da tatlı sohbetleri var değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Bizde çocuk gözüyle bakabilsek daha guzel olacak dünyamız 🙂

    YanıtlaSil
  4. Canım Nisan canım çocuklar keyifle okuduğumuz bir yazı oldu

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum çocukların masumluğuna ♥

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar masumlar.... Keşke hep masum kalsalar....

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı onlar hep temiz kalsınlar.

    YanıtlaSil
  8. artık masum olan sadece cocuklar

    YanıtlaSil
  9. Severim ben onları, ne tatlılar :) Erik önemli :D

    YanıtlaSil
  10. Çocukların dünyası çok güzel. Keşke onlar gibi bakabilsek:(

    YanıtlaSil
  11. ayyy yerim ben onları yaa nisan daha güzel nasıl anlatılırdı ki zaten...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Yaa ne güzel konuşmuş minikler. Şaka bayramı süpermiş. :) Kesinlikle çocuk masumiyetinde güzel bir bahar olsun hepimiz için. :)

    YanıtlaSil
  13. Cocuklarin ne saf duygulari var. Resimdeki cicekler de cok güzelmis 😊

    YanıtlaSil
  14. Keşke yetişkinlerde çocuklar gibi temiz olabilse

    YanıtlaSil