27 Mart 2019 Çarşamba

KİTAP ÖNERİSİ / BENDEN NE OLUR

                                            

Hatırlarsanız 17. Bursa Kitap Fuarında Aslı Kızmaz'la tanışmış ve kitabımı imzalatmıştım kendisine. Enerjisini, eğlenceli hayat tarzını instagramda keşfettiğim ve uzun zamandır takip ettiğim bir isim Aslı. Kitap yazacağını duyurduğunda şaşırmadım değil. Ama malum kitapevleri bu aralar sosyal medya fenomenleri üzerinden yürümeyi tercih ediyor. Sonuçta genç, başarılı, eğlenceli ve oldukça popüler birisi Aslı'da.

Neyse Aslı'yı seviyorum diye çokça ondan bahsetmeyeyim. Kitabı başladığım gün bitirdim. Okuması zevkli. İnsanı sıkmıyor. Hatta hayatınızda argoyu kullanmayı seviyorsanız kitabın kahramanı Sertab çoğu yerde benmişim gibi tepki veriyordu. Sertab Bal. Kendinden ne olacağını keşfetmeye çalışan bir hatun. Ablası ve annesi ile mücadele halinde. Sevgili tercihleri pek başarılı değil. Ne yapmak isteğini bilemiyor. Bütün bu karmaşa içinde yaşadıklarını anlatıyor, okurken gülümsetiyor. 

Aman edebi kitap dışında bir şey okumam ben diyenlerdenseniz hiç bulaşmayın. Ama olsun okuyayım, kafam dağılsın diyorsanız çok satılanlar bölümünde bulabilirsiniz kitabı.

Valla ben sevdim. Ne diyeyim. Bi bakın bakalım...

5 yorum:

  1. Bu kitaba mutlaka bakacağım canım.

    YanıtlaSil
  2. Eglenceli bir kitap gibi 😊

    YanıtlaSil
  3. Benden ne olur adlı kitabı tavsiye edyormusunuz?

    YanıtlaSil
  4. Niye bu kız doğru dürüst bir sevgili bulamaz yaa... Neyse okuyalım bari

    YanıtlaSil