25 Temmuz 2022 Pazartesi

NELER YAPTIM, NELER OLDU? BU ARALAR BEN...

Bir dönem yazmaya başladığım bu aralar ben serisini uzun zamandır yazmamışım. Biraz son dönemlerde neler oldu sizlerle paylaşayım.

NEREYE GİTTİM?

Bayram tatilinde kurban kesimi, büyüklerin ziyareti falan derken bir yere çıkamamıştık. Sonrasında verilen idari izinde 3 günlük bir kamp kaçamağımız oldu. İnstagramda gezerken tesadüfen gördüğüm kamp station sayfasında İzmir Dikili Bademli Köyünde gerçekleşecek bir eğlence kampı tanıtımı vardı ve fiyat oldukça makuldü. Eşimle ve çocuklarla konuştum. Herkes ikna olunca da biz Bademli 'ye ışınlandık. Kamp bir eğlence kampıydı, sadece bilet alanlara açık bir alandaydı. Tüm gün oyunlar, yarışmalar vardı. Denize sıfır bir alanda isteyen denize isteyen etkinliklere katılabiliyordu. Akşamları da canlı müzik ve dj performansı vardı. Biz hepimiz çok çok eğlendik. 




NE OKUDUM?

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Maud Ankaoua isimli bir yazarın Yaşamadan Ölmeyeceğim isimli kitabını aldım. Aslında bir kişisel gelişim ve kendini keşfetme kitabı. Fakat çevirisinden dolayı mı hikayesi mi bilmediğim bir sebepten bir türlü hoşlanmadım. Elimde süründü durdu. Hala bitirebilmiş değilim.


NE ALDIM? 

Kendim için ufak bir yaz alışverişi yapma imkanı buldum. Mudo'dan iki basic tişört, bir keten elbise aldım. Bir de Tony Black marka bir spor ayakkabı aldım. Markalı ayakkabıların fiyatlarını düşünüce 205 Tl ye aldığım bu ayakkabıyı oldukça sevdim.


NE YEDİM?

Kaç senelik evliyim daha hiç Hünkar Beğendi yapmamıştım. Bu hafta sonu ulan dedim hünkar beğendiye ben de beğenirim ve girdim mutfağa. İnstagramdaki yemek sayfalarından rastgele bir tarif buldum. Yaptım. Bayıldım. Tek kelimeyle mükemmel oldu. Bir daha kimsenin ay ben bunu yapıyorum, ay ben bunu pişiriyorum laflarına kıskanarak hayıflanmayacağım. devir internet devri ve her şeyi yapmak o kadar kolay ki. Deneyin valla.

















3 yorum:

  1. Geçmiş bayramınız mübarek olsun :)

    Kitap güzele benziyor.

    Alışveriş yapmadan olmuyor, ille alışveriş olacak :) Mudo iyidir :)

    Ahahahah afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Selam elinize sağlı. Afiyet olsun. Güzel yemek. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. oooo yemek güzel oooo :) bademli biliyom ne güzel bir yer :)

    YanıtlaSil