6 Kasım 2020 Cuma

HADİ BAKALIM KİMLER YAŞLANMIŞ GÖRELİM :))

 Ayy ergenliği doksanlı yıllara denk gelen herkesin çok sevdiği diziler geldi geçen aklımıza. Google'da aradık, eski resimlere baktık. Ne günlerdi okuldan eve koşa koşa gelip Hayat Ağacı izlediğimiz zamanlar.


Bakalım sizler hatırlıyor musunuz?


1- YALAN RÜZGARI 


Annem izlerdi hatta babam da izlerdi. Sanırım tek kanallı zamanların en gözde dizisiydi. Ben çok sevmezdim ama izleyecek başka bir şey olmadığından Victor ve ailesinin yaşadığı olayları, aşkları izler dururduk. Dizi 1973 yılında başlamış ve sanırım hala devam ediyormuş :)) 






2- CESUR VE GÜZEL


O zaman ne yakışıklı ne güzel kadınlar vardı dizide. Zenginlerin merak uyandıran hayatları. Şimdi olsa beş dakika izlemeye tahammül edemem sanırım. O zamanlar bayıla bayıla izlerdik. 





3- HAYAT AĞACI

Kyle Masters hepimizin hayran olduğu polis memuru. Sam'le olan inişli çıkışlı aşkları. Birde Adam vardı, siyahi. Ben onu severdim. Okuldan koşa koşa eve gider ödevlere başlamadan önce mutlaka Hayat Ağacı'nı izlerdim. Posterleri falan evde duvarları süslemişti uzunca bir süre :))





4- EVİMİZ HOLYWOODDA


Aynı lisede okuyan yarısı çok zengin yarsısı fakir gençlerin maceraları. Özenirdik. Onlar gibi giyinirdik. Hatta başroldeki asyalı kızın saçları moda olmuştu. Saçlarımı öyle kestirdiğimi hatırlıyorum.






5- ZEYNA


Savaşçı ve güçlü kadın Zeyna. Tüm kötülerin korkulu rüyası. Ne kadar güzeldi bee









10 yorum:

  1. Zaman nasıl da geçiyor :) Takip edilen her yabancı dizi/film, özellikle eski yıllarda bir kültürün yayılması anlamına geliyordu. Şimdi daha çok içeriğe erişebildiğimiz için eskisi gibi sayılı örneğin güçlü etkisinden bahsetmek mümkün değil sanırım; ama o zaman televizyon adeta dünyaya, dolayısıyla dünya kültürüne açılan kapıydı :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Sem güzel kızdı ben yaşlanmışım :) Mavi ayıda ekleyelim. Bruce wills

    YanıtlaSil
  3. Yalan Rüzgarı halen devammı ediyormuş?? Hepsini hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. vayyyy eski günlerr
    kara şimşek başlamış sesi mahallemizin sokaklarında şuan kulagıma geliyor

    YanıtlaSil
  5. Hayat Ağacı'na yetişmek için kantinde oyalanmadan eve dönerdim akşamları :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsinin isimlerini hatırlıyorum ama çoğunu unutmuşum:)

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy ben bunların hepsini biliyor ve izliyordum!!! Şimdi yaşım mı çıkıyor ortaya!!!

    YanıtlaSil
  8. Hayat Ağacı'na kadar bütün ödevler bitmeliydi. Rahat rahat izlenirdi. Nerede o eski diziler...

    YanıtlaSil