10 Kasım 2020 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 64 / İNTERNETTE VAKTİNİZİ NASIL GEÇİRİYORSUNUZ?

 Sabah işe gelir gelmez bilgisayarımı açıyorum.

Sonra YOUTUBE açılıyor ve en sevdiğim şarkılardan bir seçmece dinlemeye başlıyorum.

Mail sayfama giriyor, günlük yapmam gereken işlerin listesini çıkarıp işe koyuluyorum.

Öğle aralarında İNSTAGRAMDA dolanıyorum.

Kim, kiminle, nerede, ne yapmış hızlıca bakınıyorum.

Sonra yeniden iş.

Akşam eve geçtiğimde canım değişik bir şeyler istiyorsa DOKUZUNCUBULUT sayfasından yemek tariflerine bakıyorum.

Mutlaka yerel ve ulusal gazeteleri okuyorum.

Bu arada müzik hep açık :))

Dinlenme vaktimde KELİMELİK oynuyorum.

Ya da hala şeker patlatıyorum.

İnstagramda tekrar dolanıyorum.

FACEBOOKta hızlı bir dolandıktan sonra bu aralar sardığım YOUTUBE kanallarını izlemeye başlıyorum.

TEPKİKOLİK

MELİSA ALTAN

NECLA ŞÖLEN

SAĞLIK BAKANLIĞI

KADIN KANALI

BABALA TV 

Bu aralar sıklıkla dolaştığım kanallar.


Blog sayfalarında dolanıyorum vakit buldukça.

Reklam alanları görünce kısknıyorum :))

Yorum bırakmaya çalışıyorum yazılanlara.

Haa birde PİNTEREST ayy bi giriyorum içinde kayboluyorum resmen.

Benden bu kadar...


7 yorum:

  1. İnternet bir bakıma insanın dünyaya açılan gözü olmuş:) Eğer olmasaydı, dünyada insanların yaşamı nasıl olurdu merak ettim. Öncesini ve sonrasını bilenler bazı tahminlerde bulunabilir belki.

    Mesela youtube tan müzik dinliyormuşsunuz. Olmasaydı transistörlü radyodan istediğiniz müzik parçaları yerine mecburen yurttan sesler korosunu dinleyebilirdiniz.
    Akşam değişik bir yemek yapayım derseniz, açar bir yemek kitabına bakardınız.
    Yine akşam haberlerini tv'den izler, yurtta ve dünyada neler oluyor, öğrenirdiniz.
    Ara sıra dost meclislerinde toplanır, yer içer, eğlenir, hobilerinize zaman ayırır, kitap dergi okurdunuz.

    E-mailleriniz olmaz, masanıza bırakılan bir mektup olup olmadığına bakardınız.
    Instagram'da dolaşmaz, belki birkaç arkadaşınızı telefonla arar ya da gazetelerin magazin sayfalarına bir göz atar, iş arkadaşlarınızla tartışır, bazen dedikodu yapardınız.

    Hayat bir şekilde devam ederdi. Şüphesiz internet yaşamı kolaylaştırdı ve hızlandırmış oldu. Daha mı mutlu olduk? Daha mı yalnızlaştık eskiye nazaran? Sosyal bakımdan rahatlık mı getirdi? Birbirimizden uzaklaştırdı mı yoksa yakınlaştırdı mı? Yine düşünüyorum, bir anlığına internet ortadan kalksa kaç kişi intihar ederdi acaba?:))

    YanıtlaSil
  2. Sabah Youtube' tan müzik açmak benim de ilk yaptığım şey. O anki ruh halime göre şarkı dinliyorum. Genellikle klasik müzikle başlıyorum. Tercihim piyano oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Adsense var ama sadece şuan için damlıyor Sevda hanım :)

    YanıtlaSil
  4. hehe çok tatlıymış günlük net yolculuğun. yutup kanallarını bilmiyodum saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ağaç ev sohbetlerine nasıl katılabilirim

      Sil
    2. Bu ağaç ev sohbetlerine nasıl katılabilirim

      Sil