26 Ekim 2020 Pazartesi

ANNEN SENİ ÇOK SEVİYOR

 



Bugün oğlumun doğum günü.

İlk kez anne olma deneyimini yaşadığım Oğuz Barkınım 20 yaşına girdi.

Anne olduğumda 22 yaşındaydım.

Annemden uzaktım.

Gurbetteydim.

Kendi başıma neler yapmam gerektiğini hiç kestiremiyordum.

Sağlıkçı olduğum için korkmuyordum doğumdan beni korkutan doğumdan sonrasıydı hep.

Annem gidince ne yapacağımı bilemiyordum.


O yaşta minik bir bebeği kucağınıza almak şaşırtıcı bir duyguydu.

O senindi.

Komşunun ya da yakın arkadaşının değil.

Ağlayınca, acıkınca, hastalandığında yanında olması gereken kişi sendin.

Kimseye veremez ondan kaçamazdın.


Biz oğlumla beraber büyüdük.

Birlikte evcilik, arabacılık oynayarak.

Koltuk minderlerinden kendimize ev yaparak.

O ağlarken ben de ağladım.

O güldüğünde ben daha çok güldüm.

Hastalıkları vardı ilk başlarda.

Zordu.

Bizi çok korkuttuğu zamanlar oldu.

Ama hepsini beraber yendik.


Şimdi iki oğul annesi olarak ne iyi etmişimde genç anne olmuşum diyorum.

İkisi beraber bu hayatta ki en iyi arkadaşlarım.

Hala beraber çok eğleniyoruz.

Her şeyi konuşabiliyor, her durumdan mutluluk çıkarabiliyoruz.

Benden hiç bir şey gizlemeden, samimi bir şekilde konuşabiliyoruz.

Kendimi onların yanında çok güvende hissediyorum.


Bugün oğlum 20 oldu.

Sağlıkla, huzurla, mutlulukla geçen bir ömür diliyorum.

O benim ilkim, umudum, gençliğim.


İyi ki doğdun kuzucuk.

Annen seni çok seviyor.



7 yorum:

  1. Ne guzel, sıcacık bir yazı.
    Sağlıklı, keyifli nice yaşları olsun Oğlunuzun 🙏🏻 🥳

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel yaşları olsun oğlunuzun...

    YanıtlaSil
  3. Seneler ne kadar hızlı geçiyor onlarla değil mi? Sağlıklı olsun, mutlu olsun ve yolu hep açık olsun yakışıklının.
    SEvgilerle ♥

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara benim de doğum günüm hediye olarak reklama tıklarsanız iyi olur blogumda

    YanıtlaSil
  5. Nice nice 20 20 20 20 20 yillariniz daha olsun anaokulu, sağlıkla mutluluk ve huzurla. Darısı da başıma olsun, benim ve minik Gokalpin.

    YanıtlaSil