8 Nisan 2020 Çarşamba

#EvdeKal FİLM ÖNERİSİ / BABAMIN MUTFAĞI

Netflix hayatımızın bir parçası oldu. Dizileri, belgeselleri, filmleri derken başından kalkamıyoruz resmen. Korona günlerinde çalışmadığım evde kaldığım günlerde film izliyorum bol bol. En son Babamın Mutfağı filmine denk geldim ve izledim. 

Film 1 saat 44 dakika. En başta off çok uzunmuş izlemesem mi acaba diyerek bir kapatmak istedim. Fakat biraz ilerleyince hikaye beni içine alıverdi. Elijah genç bir adam. Ailesi ile yaşıyor. Babasının bir restoranı var ve kendisi babasından devraldığı için oğluna devretmek istiyor. Ancak Elijah'ın hayalleri bambaşka. Ailesi ve hayalleri arasında sıkışıp kalıyor. Babayla arasına giren mesafe ve sonrasında gelişen süreç çok etkileyici.

Babamın Mutfağı İndir (2020) Türkçe Dublaj 1080P | İndirin.co


Evde üst üste izlediğim filmlerden çıkardığım bir sonuç var. Gençler için anne her zaman sığınacakları, ne olursa olsun yanlarına koşabilecekleri bir liman. Garanti bir sevgi yani. Ama çocukların hayatlarını şekillendiren, kimliklerinin oluşmasına sebep olan şey baba ile kurdukları ilişki. Eğer babadan onay alabiliyorsa bir çocuk hayata karşı daha dik durabiliyor. O yüzden sevgili babalar o erkek triplerini atmayın çocuklarınıza. Yapmayın. 

Fragman için TIK TIK

10 yorum:

  1. ben de film arıyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim bunu ama Netflix tehlikeli🙈

    YanıtlaSil
  3. gerçekten kalite li bir film teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Aile, çocuğun her kararını desteklerse, onun yanında olduklarını her zaman söylerlerse o kadar çok mutlu oluyor çocuk.

    YanıtlaSil
  5. Evde kalma günleri başlayınca biz de üye olduk Netflix'e ve fırsat buldukça biz de izliyoruz. Bunu da izlenecekler arasına yazıyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Netflix'e yeni üye oldum ben de..Bu filmi de listeme alayım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Hemencecik ziyarete geldim ...😇
    Takibe de aldım. Film önerinizi de aldım.

    YanıtlaSil
  8. Hemencecik ziyarete geldim ...😇
    Takibe de aldım. Film önerinizi de aldım.

    YanıtlaSil
  9. ayyy saol izleyim bunuuu :)

    YanıtlaSil