10 Nisan 2020 Cuma

BU GÜNLERDE

Durdurulamaz bir koşma isteği var içimde.. Tıpkı koşmaya başlayıp hiç durmadan üç yıl iki ay 14 gün ve on altı saate koşan Forrest Gump gibi...

Sihirli Ayakkabılarıyla Yüreklerimizde Parlak Bir İz Bırakan ...


Bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum. Sesim sonsuza kadar ulaşssın istercesine...Son günlerde dilime takılan YETER YETER ÖLECEKSEK ÖLELİM şarkısı gibi :)) TIK TIK

                           Timur Selçuk - İspanyol Meyhanesi (Official Audio) - YouTube


Deli gibi yemek yemek istiyorum. Tadına bakmadığım bir şey kalmasın. Kendimi mutfağa kitleyeyim ve delirmiş gibi yemek yapayım. Ki bu aralar herkes gibi bende evde ekmek yapmaya sardım...
Tarif için TIK TIK

                         Evde pratik ekmek yapımı! Evde kolay emek tarifi ve malzemeler ...


Sevdiğim herkesi bir araya toplayayım bir rakı sofrası kurayım. Muhabbet olsun sabaha kadar. Kahkahalar atalım. Dolu dolu gülelim istiyorum.

                           Rakı İçerken Yapılmayacak 100 Şey - onedio.com


Küs olduğum, bana neden küstüğünü bilmediğim insanlarla barışayım. Barışalım. Yarına bir hesap kalmasın istiyorum. Halledemeyeceğimiz bir şey yoktur sanıyorum. TIK TIK

Gel barışalım artık , dediğiniz biri var mı? - KizlarSoruyor


Ve ağlamak istiyorum. Bildiğin sarsıla sarsıla, kendimi saklamadan. Göz yaşlarıma sarılarak ağlamak.


       Ağlamak güzel midir? Ağlamak insanı rahatlatır mı? - Yeni Akit


Siz ne durumdasınız?








7 yorum:

  1. rakı masasına çağıramazsın kimseleri ama diğer dediğin her şeyi evde yapabilirsin hihi. ben bol dizi bol puding tam tatil yanii :)

    YanıtlaSil
  2. öyle bir haldeyim ki rakı, uyuşturucu falan bile istemiyorum. sıkıcı günler depresyondayım sanırım.

    YanıtlaSil
  3. benimde içimde bir yeme isteği var. şu süreçte kilo alacağız galiba ;)
    sormayın o ağlama hissi bende de var.

    YanıtlaSil
  4. Hayatımızda bir sürü ilki oturduğumuz yerden deneyimliyoruz hep birlikte. Duygular da şaşırdı, an be an değişiyor hepimizde sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil