27 Ağustos 2019 Salı

KEŞF-İ BLOGGER ETKİNLİĞİ

                            

Blogger olmanın en güzel yanı kendini özel hissettiren okuyucuların, takipçilerin, dünyanın her köşesinden dostların olması. Okuyan, yazan, bir derdi olan insanlar bir arada. Ben uzun zamandır yazıyorum. Önceden sadece yazmaktı derdim, şimdi okunsun, yorum alsın, okuyanlar fikirlerini söylesin istiyorum. Çünkü bir sebep gerekiyor devam edebilmek için.

Blogger dünyasına adım attığım ilk günden dostlarım var hala. Yeni arkadaşlarımda oldu. Hatta bazılarıyla instagramda kanki bile olduk :)) Bu arada takip etmek isterseniz instada sevdacunlu olarak paylaşım yapıyorum. Ama blog ile alakalı değil insta hesabım..

Neyse arkadaşlar düşünmüş taşınmış keşif etkinliği başlatmışlar. Napıyoruz:

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

Etkinliği başlatanlar:

https://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

https://akkurttaha.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com


sadevederin.blogspot.com




Hadi bakalım sıra sizde...



15 yorum:

  1. Bu geniş liste için teşekkürler Sevda :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende sizi takibe aldım görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  3. Paylaştığınız için teşekkürler :) takipteyim .

    YanıtlaSil
  4. etkinlikten geliyoruuuuum:)
    tarzlarımız farklı olsa da lütfen takipleşelimmm
    https://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bir kaç kişiyi takip ettim geri dönmediler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben sizi takibe aldım sizide beklerim https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/kesfi-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  7. Ben sizi takibe aldım sizide beklerim https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/kesfi-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  8. Sizi takibe aldım
    Benim blogum
    Guzellikalgisi.blogspot.com
    Beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Memnun oldum, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. oleey eskiler yeniler kaynaşıyooo o lalaaa :)

    YanıtlaSil
  11. yeni başlayanlara bol paylaşımlar diliyorum, bu tür etkinlikler bir canlılık sağlıyor, iyi oluyor.İnstagramdan da takiba alayaım sizi, benimki de blogla alakasız bir instagram:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Selaaamm! Sizi takibe aldım, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar. Etkinlik sayesinde tanımış oldum ben de sizi.😊 Ve çok mutlu oldum. Sevgiler.❤

    YanıtlaSil