28 Ağustos 2019 Çarşamba

AĞLAMAK İSTİYORUM SAYIN SEYİRCİLER

Allah'ım blogger dünyasında bir canlanma mı var bana mı öyle geliyor :))

Her gün bir blog sayfasından Mimleniyorum...
Yazılarım okunuyor...
Yorumlar geliyor...
Ve ben ağlamak istiyorum sayın seyirciler :))

Sırada ki Mim Bi Çay Bi Çaylak arkadaşımdan geldi...TIK TIK 

Mim fikrinin sahibi de CAN 

İşte sorular işte ben. Hazırsanız başlıyorum.
                                 mim ile ilgili görsel sonucu

1- YAŞINIZ 60-65'E GELDİĞİNDE YAŞAMAK İSTEDİĞİNİZ YER?

Sanırım bir köy evinde ama deniz manzaralı bir köy evinde sabah uyandığımda torunlarıma kendi tavuklarımdan topladığım yumurtalar ve bahçemden domateslerle menemen yapacağım bir yerde yaşamak istiyorum. Ege kıyıları uygundur benim için..(Amin) Yazar burada duada etmiş oluyor...

2- BİR HEDEFİNİZ VAR MI? VARSA NELER?

Hedefim çocuk masal kitabı yazmak, yayınlamak...Torunlarımı görene kadar ölmemek...

3- BLOGGERLA NASIL TANIŞTINIZ?

İş yerinde birlikte çalıştığım arkadaşım Necla sayesinde başlamıştım. İyi yazıyorsun hadi bir de burdan yaz demişti. Sevdim blogger olmayı. Tarzımı bulmam zaman aldı ama oldu bence...

4- GURUR DUYDUĞUNUZ BAŞARILARINIZ VAR MI? VARSA NELER?

Okul ve iş hayatımda hep başarılar elde ettim. Ödüller vs ama en büyük mutluluğum ve gururum küçük çaplı da olsa yaptığım yardım kampanyalarının sonunda gördüğüm mutluluk gözyaşları...

5- BOŞ VAKTİNİZDE NELER YAPIYORSUNUZ?

Boş vaktim yok...Uyuyorum..Uyku dışında yaptığım her şey bir eylem olduğundan boş saymıyorum o süreleri...

Ben kimi MİMlesem diye düşündüm düşündüm...yazıyı okuyup cevaplama isteyenler diyerek sıyrılmaya karar verdim...

Unutmayın siz 💓 ben






9 yorum:

  1. İlk cevapta nasıl bir iç çektim, umarım herkese nasip olur. Ve tüm hayallerinizin gerçekleştiği, kendinizle hep gurur duyduğunuz bir hayat diliyorum. Elinize sağlık, selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Blogger camiası bizim bu çevrede baya bir hareketlendi bu aralar. Cevaplarınızı keyifle okudum. Keşke bende uyuya bilsem sabahın köründe gözlerim fal taşı gibi açılıyor :)))

    YanıtlaSil
  3. İyi ki yazma serüveninizi buraya taşımışsınız :) blogger ın böyle aktif olması çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Ne mutlu yardım kampanyalarıyla ihtiyaç sahiplerine ulaşmak başarılarının devamını dilerim. Ayrıca evet blog alemi sizlerle renklendi teşekkürler canım dilerim o masal kitaplarını çıkarırsın ama sakın ağlama..
    ____▄▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀▀▄_
    ───█▒▒░░░░░░░░░▒▒█───
    ────█░░█░░░░░█░░█────
    ─▄▄──█░░░▀█▀░░░█──▄▄─
    █░░█─▀▄░░░░░░░▄▀─█░░█
    █▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
    █----╦─╦╔╗╦─╔╗╔╗╔╦╗╔╗-----█
    █----║║║╠─║─║─║║║║║╠─-----█
    █----╚╩╝╚╝╚╝╚╝╚╝╩─╩╚╝-----█
    █▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█

    YanıtlaSil
  5. yaz bitince öyle bloglar hareketleriniyor

    YanıtlaSil
  6. ahh köy evi... hayalleriniz gerçek olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah kitabını kısa zamanda yazabilirsin. Bloğuna mail abonelik butonu koyar mısın?

    YanıtlaSil
  8. Yazar için bende Amin diyeyim :)
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. heeey amaaa sen de bugünlerde aktifsin kii. çoktandır böyle değildin. ama hep böyle ol taam mııı :)

    YanıtlaSil