6 Şubat 2019 Çarşamba

MEYDAN OKUMA DIŞINDA BİR DE MİM BULDUM :))

Bilgisayarının masa üstündeki görüntü ne?




Bir kafeye girdiğinde genellikle ne siparişi verirsin?

Sade Türk Kahvesi

Google'da aradığın en son şey ne?

Günlük takip ettiğim gazetemi...

Mesajlaştığın ya da konuştuğun son insan kim?

Şube Müdürüm

Tiyatroya en son ne zaman gittin?

En son 3 Aralıkta gitmiştim. Hatta blog sayfamda oyunla ilgili paylaşım yapmıştım. TIK TIK

Sinemaya en son ne zaman gittin?

Sinemaya 27 Ocakta gittim. Bizim İçin Şampiyon filmini izledim. Tek kelimeyle bayıldım. Onuda yazmıştım bakmak istersen TIK TIK

Hangi diziyi herkes izlemeli? 

İnan televizyon izlemeyi bırakalı çok oldu. Hele sürekli izlenmesi gereken şeyler beni fazlasıyla yormaya başladı. Tavsiye edebileceğim bir dizi yok.

En son ne tür bir müzik dinledin?

Ben halk müziği seviyorum en çok bir de Anadolu Rock

Seni en çok ne çıldırtır?

Belirsizlik

Ne zaman uyanırsın?

Bir anne bir eş ve çalışan bir kadın olarak uykuya hasretim 06.30 da uyanıyorum.

Yıl içindeki en favori günün hangisi?

29 Ekim'i çok severim. İçim bir başka coşkuyla dolar. 

İnternetteki ilk adın neydi?

Asi ve Mavi..Hala pek çok yerde bunu kullanırım.

Favori emojin hangisi?

Smile 😊

Birini seç: Kedi mi köpek mi?

Tüm hayvanlar, hepsi,hiç farketmeksizin.

Kuzey mi güney mi?

Karadenizliyim ama kalbim Egede kaldı.

İstanbul'la ilgili sevmediğin bir şey?

Kalabalık

İstanbul'da en çok sevdiğin üç semt?

Ortaköy
Beşiktaş
Beyoğlu

Kafanda genel olarak ne olur?

İş

Komedi mi dram mı?

Komedi 

Çay mı kahve mi?

Kahve

Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

İş

Bu soruları cevapladıktan sonra ne yapacaksın?

İş

Son olarak: Bir sırrını paylaş.

Çocukluğumu çok özledim.

NOT: Bu MİMi https://sakuramevsimi.blogspot.com sayfasında gördüm...

9 yorum:

  1. Bu mimler bizin için çok keyifli biribirimizi tanıyoruz ne de güzel oluyor

    YanıtlaSil
  2. sırrın bizimle güvende :)

    YanıtlaSil
  3. Sade kahve benimde sevdiğim, ve Şampiyon son gittiğim film.

    YanıtlaSil
  4. Güzel cevaplardı. Yapacağım bende inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM VE SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZİ DE BLOGUMA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel soruya harika cevap..belirsizlik konusunda bende aynı fikirdeyim

    YanıtlaSil
  7. Samimi, kısa ve içten olmuş

    YanıtlaSil
  8. cevaplarını severek okudum,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok keyifli mim, tık tık hemen cevaplanan cinsten :)

    YanıtlaSil