6 Şubat 2019 Çarşamba

MEYDAN OKUMA 6. GÜN

"Bugün liste günü, şöyle bir düşün tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmediğin 7 şarkılık bir liste hazırla.."

Liste yazmayı seviyorum ama ha deyince en sevdiğim 7 şarkıyı seçmekte zorlandım açıkçası. O yüzden son dönemde youtube üzerinden en çok neyi dinlemişim diye kurcaladım sizler için 7 şarkıyı buldum :))

1 - İsyan / Halil Sezai 

Bu şarkı piyasaya çıktığı ilk günden beri dinlemekten bıkmadığım ama Halil Sezai'den dinlemeyi sevdiğim bir şarkı...

                                             isyan halil ile ilgili görsel sonucu

2- Asi ve Mavi / Onur Akın

Beni tanıyan herkes bu şarkıya aşık olduğumu bilir. Aslına bakarsanız sözleri falan değil sadece Asi ve Mavi bile beni tanımlamaya yeterli iki kelime birleşeni.

                                                      asi ve mavi ile ilgili görsel sonucu

3-Belle / Notre Dame  de Paris
Çok çok sevdiğim müzikalin çok çok sevdiğim şarkısı. Kesinlikle tavsiye ederim.

                                                      belle notre dame ile ilgili görsel sonucu

4- Doruklara Sevdalandım / Ahmet Kaya

                doruklara sevdalandım sözleri ile ilgili görsel sonucu

5- Gözlerin / Zülfü Livaneli

                            gözlerin livaneli ile ilgili görsel sonucu

6- Hoşgeldin / Hüsnü Arkan

                                                 hüsnü arkan hoÅŸgeldin ile ilgili görsel sonucu



7- Eksik Bir şey mi Var / Ezginin Günlüğü

                                    Ä°lgili resim

8 yorum:

  1. belle benim de çok sevdiğim bir şarkıdır ..
    ay bu sabaha ne güzel başladım şahane şarkılar dinliyorum

    YanıtlaSil
  2. Zor soruya harika cevaplar yüreğine saglik

    YanıtlaSil
  3. Aa evet bu şarkılar da vardı, ne güzeldi modunda bir sabah geçirmekteyim :)

    YanıtlaSil
  4. asi ve mai ne dinlerdim ama ne dinlerrrrdim tam da radyoda df lik yapmaya çabaladığım günlerde ama ne dinlerdim güzel oldu bana epeydir dinlememiştim

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel seslerimiz ve şarkılarımız var.Guzel liste 🤗

    YanıtlaSil
  6. Eksik birşey mi var çok sevdiklerimden benim de ...
    Güzel liste, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Sözler şarkılar ritmler herzaman dilimde ama ben türkülerle yaşamaktayım
    her zaman türkü dinliyorum favarim neşet ertaş
    www.tolum.site

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel şarkılar seçmişsin. Hoşgeldin şarkısını ben de koysam mı koymasam mı diye düşündüm sonradan diğerleri daha ağır bastı :)
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil