20 Şubat 2019 Çarşamba

MEYDAN OKUMA 20.GÜN ŞAKA DEĞİL VALLA 20 OLDU :))

"Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazırla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse )"

Bugün Yalova'da hava sisli başladı. Evden çıktığımda gökyüzü yere inmiş gibiydi. Ama şu saat itibariyle ( 08:40) hava sıcak ve sevimli bir hal almaya başladı. Dışarıda güneş var. Kışa inat bahar yaşıyoruz.  
Ve bugün bir liste günü :)) aslına bakarsanız benim en sevdiğim gün :) 

- İlk olarak sizlerle sabah sabah dilime dolanan ve benim için özel olan bir şarkıyla başlamak istiyorum. Belki dinlersiniz size de iyi gelir..

şarkı için TIK TIK 

- Dün çektiğim bir fotoğrafı paylaşayım sizlerle. En sevdiğim mevsim yaza az kaldı diye seviniyorum ama mevsimsiz tomurcuklanan ağaçlara da üzülüyorum. 


- Üçüncü olarak yeni başladığım kitaptan bahsedeyim. Elime dün aldım. Okuyan varsa fikir alabilirim.

Aeden (Bir Dünya Hikayesi) - Azra Kohen

- Dört ne olsun ? 
Kendime kazak örmek istiyorum bu aralar. 
Aklımda bu var :) 


- Ve 5...
 8 Mart Kadınlar Gününde sürpriz bir etkinlik yapmak istiyorum ofisteki arkadaşlarla. Bana fikir versenize ne yapalım?







8 yorum:

  1. Sevdaaaa, bak o yaz gelipte sıcaklardan çatım çatım çatlarikene bi şikayet et, aha sana bu yazdıklarını hatırlatcam valla. ;)) Kazağın resmi açılmadı, merak ettim. Gönlünce olsun her şey...

    YanıtlaSil
  2. Kazak harikaymışKendon yapınca daha da güzel olacaktır. 8 Mart için bir düşüneyim aklıma gelenleri yazarım canim🤩

    YanıtlaSil
  3. kazak güzel salaş bişeymiş haydi başla baharda giyersin işt e:)

    YanıtlaSil
  4. şarkı da güzelmiş, epeydir Yalın dinlememişim.

    YanıtlaSil
  5. ziyarete geldim sevda İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. 8 mart için çalışma arkadaşlarını en iyi sen tanırsın,zevklerini sen bilirsin.Kişiye özel alternatifler geliyor aklıma nedense..

    YanıtlaSil
  7. Baharın fotoğrafını bile görmek mutlu edici..

    YanıtlaSil
  8. Komşu sayılırız bizde de yoğun sis vardı bizde karşıda darıca oturuyoruz ama bu havalar beni biraz ürpertir hayırlısı olsun bakalım.

    YanıtlaSil