21 Şubat 2019 Perşembe

MEYDAN OKUMA 21.GÜN / gıcık olduklarım

"Herhangi bir konuda eleştiri hazırlayabilirsin, telefon uygulaması, kitap, müzik ya da restoran ne istersen sana kalmış."

Off off..Al sana benim gibi biri için zor mu zor bir başlık. Zor çünkü zaten günümüzde dünyada ve yaşadığımız topraklarda eleştirilecek o kadar çok konu var ki..............Hangisini yazsam nasıl yazsam.............

Ama çok etliye sütlüye bulaşmadan atlatmak istiyorum bu konuyu...

Ben ŞEKİLCİLİĞİ eleştirmek istiyorum. 

Bütün dizilerde, filmlerde, kitaplarda aşık olunan kızın güzel, çok güzel, ince belli, sıfır beden, uykuda bile makyajı bozulmayan kadınlar olmasına gıcık oluyorum.

Yakışıklı, kaslı ve zengin erkekler dışında kimsenin sevmeye layık değilmiş gibi gösterilmesine gıcık oluyorum.

Haberlerde şehit haberi verilirken bile yakışıklı olanın resminin büyütülerek verilmesine, facebook gibi sosyal mecralarda o yakışıklı olan üzerinden paylaşımlar yapılmasına gıcık oluyorum.

Günlük yaşantıda akıllı, zeki olanın değil güzel ve pahalı giyinenin adam yerine konulmasına gıcık oluyorum.

Kadının yapabileceği bir işin sırf kadın diye ona verilmeyip aptalda olsa bir erkeğe verilmesine gıcık oluyorum.

Evlatlık çocuk hatta ve hatta evcil hayvan seçerken bile güzellik kriteri aranmasına gıcık oluyorum.

Vs vs işte....
                             Ä°lgili resim



9 yorum:

  1. Anacım işte bi zaman tombul kadınlar modaydı, şu zaman çıtır çubuk krakerler, bilemeyiz ki sonra da neye meyli olacak neslin. Ama evet gıcıklar ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de gıcık oluyorum şekilciliğe...

    YanıtlaSil
  3. Bu liste aslında bitmez bence :)))))

    YanıtlaSil
  4. hepsine katiliyorum ve ben de gicik oluyorum.Bir de cok hirsli olanlara dayanamiyorum ben.

    YanıtlaSil
  5. Şekilcilik gıcık olunası bir şey çünkü! Haklısınız..

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de gıcık olunacak çok şey var hayatta ama neylersin hayatın bir gerçeği bunlar çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu meydan okumalar gerçekten çok zorlu. Sizler gibi başarabilen arkadaşları hayranlıkla takip ediyorum. Ben yapamazdım sanırım. Bu arada gıcık olduklarım demişken, hava atan tipleri hiççç sevmem benn:)
    Ne gıcık olurlar ama değil miii :)

    YanıtlaSil
  8. Kendisi olmayınca insan varlığının ne anlamı var. Güzeli beğenmek hatta örnek almak tabii ki insan fıtratında var ancak kendimiz olmayı bilmek şartıyla.

    YanıtlaSil
  9. MEYDAN OKUMA 21.GÜN / gıcık olduklarım yazınızı harika olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil