17 Şubat 2019 Pazar

MEYDAN OKUMA 17. GÜN

"Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların ?"

Ben bu konuda mimli biriyim. Bir kaç yazıda bahsettiğim yeşil ceket yine burada da karşımıza çıkıyor.  Özellikle kıyafet konusunda var bu tarz takıntılarım. Eğer bir şeyi çok sevmişsem ve kendimi onu giydiğim zaman rahat ve mutlu hissediyorsam kendime üniforma yapıyorum...Yeşil ceketimle yırtılınca vedalaşabilmiştim oda ağlaya ağlaya...Şu anda da sırt çantam ve sarı botlarım üzerime zimmetli :) nerdeyse uykuya bile beraber gideceğiz.

Bir de bana verilen hediyelerden ayrılamam kolay kolay. Saklarım saklarım hatta sakladığım yeri unuturum, bulunca sevinirim ama hep saklarım :) 

                                 takıntı karikatür ile ilgili görsel sonucu

8 yorum:

  1. Hediyeleri ben de saklıyorum hediye verenden bir parça gibi

    YanıtlaSil
  2. Takıntı ince ruhun gostergesidir

    YanıtlaSil
  3. kıyafet yuzunden işe geç kaldığımı bilirim

    YanıtlaSil
  4. Bu huy bende hiç yok .. ciddî olarak hiç, eşyalara bağlanmıyorum bu iyi mi kötü mü bilmiyorum ama bağlantı sifir

    YanıtlaSil
  5. aslında eşyalara değil de onların hissettirdiklerine bağlanıyoruz belki. Siyah bir kazağım vardı yırtılınca ayrıldık neredeyse... bulsam gene alırım aynısını.

    YanıtlaSil
  6. hediyeleri saklamak lazım tabii ki.

    YanıtlaSil
  7. Hediyeler saklanmaz mı hiiç :)

    YanıtlaSil
  8. Aslında adının takıntı olmuş olması birilerinin takıntısı galiba. Ne var ayol sevdiysek Allah'ına kadar diyos hepsi bu ;))

    YanıtlaSil