18 Şubat 2019 Pazartesi

MEYDAN OKUMA 18. GÜN

"Evet bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat. Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela.."


Meydan Okuma etkinliğine başladığımızda çok heveslenmiştim. Birbirimize destek olacağız, blog sayfamızda bir hareketlenme olacak diye. Başlangıçta öyle de oldu . Ancak şu anda tıklanma sayılarına baktığımda herkesin bir şekilde elini eteğini çektiğini görüyorum. Bana yorum yazan herkese dönüş yapıyorum. Sağolsunlar çok içten ve sürekli ne yazdığımı okuyan dostlarım oldu. Ama sadece Bloggerlar Paylaşıyor etkinliğini olduğu salı günleri bir hareketlenme oluyor. 

O zaman ben de reytinglerimi arttırmak için her cuma cafcaflı, etiketleri en çok aranan kelimelerden seçili, magazinsel yazılar yazacam :)) 

                         Ä°lgili resim

Ayy şaka şaka...

En iyisi  ben her cuma size o hafta yaşadığım en ilginç olayı yazayım...

Bence güzel fikir.

Bakalım siz de sevip, destek olacak mısınız?

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Henüz mim yazmadım ama bence çok faydalı bir yardımlaşma oldu

    YanıtlaSil
  2. oo cumalar ilginç olacak desene :)

    YanıtlaSil
  3. Meydan okuma kaç gün devam edecek?

    YanıtlaSil
  4. Tek tek okuyacağım tüm yazılarını. Geciktim evet ama unutmadım. Her cuma da ayrıca.

    YanıtlaSil
  5. Bence güzel olabilir cumaları bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil