18 Şubat 2019 Pazartesi

ORGANİZE İŞLER SAZAN SARMALI

Kıs kıs kıs :))

Size Sarı Saruhan gülüşü ile merhaba demek istedim. Yavv hepimizin hayran olduğu, öldüğü bittiği Kıvanç Tatlıtuğ nasıl bir tip olmuşsun sen. Bu kadar mı güzel oynanır, bu kadar mı bütünleşir. Gözüme bir an olsun yakışıklı Kıvanç gelmedi, sanki hep Saruhandı. Valla kendisine bayıldım.
Kesinlikle bu karakter başlı başına film olmalı...

                        Ä°lgili resim

Genel olarak filmi çok sevdim. Zaten Yılmaz Erdoğan'ın kalemini çok severim. Espirileri beni benden alır. Bu filmde de yine ustalığını konuşturmuştu. Film durmaksızın gülmek için gidilecek bir film değil baştan söyleyeyim. Gülüyorsun ama gülmekten ziyade eğleniyorsun filmi izlerken. Mutfaktan yetişen yeni oyuncular oldukça başarılıydı. Gürdal Tosun'a ve ilk filme yapılan gönderme çok başarılıydı.

                                sarı saruhan ile ilgili görsel sonucu

Gerçi film artık Netflix'te. Yani sinemaya gitmeye gerek yok. Evde nescafe, battaniye ve ev mısırı ile izlenebilir artık. Biz 3 gün önce sinemada izleyip 3 gün sonra televizyonda tekrar izleyen gruptayız. Ya siz?


4 yorum:

  1. Ayyy bak sen de beğenmişsin, duramaz oldum ben de. Netflix için sınavlarımızın bitmesini bekliyoruduk emme acaba alsam da haber vermesem, çaktırmadan mı izlesem diye de düşünmedim diil ;))

    YanıtlaSil
  2. filmi iyi güzel yazmıssınız da ben suna deyinmek istiyorum.Filmin netfilix e füşmül olması bence tam bir skandal filmin vizyon arihinden itibaren olan 3 haftada izleyen insanlar resmen enayi yerine kondu netfilix e düşen şey elbette net e düşer.Eee o zaman sinemaya gidip izleyenin suçu neydi ?

    YanıtlaSil
  3. Pazar akşamı seyrettim bende filmi Netflix'de. İlk film kadar beğenmedim maalesef. Büyük bir emek verilmiş. Hilikopter çekimleri çok güzeldi. Kıvanç'a zaten diyeceğim hiç bir şey yok. O ne yapsa izlerim. Film iki saat değil 1,5 saat olsa biraz daha hızlı ilerlese daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  4. henüz izlemedim bende ama ilk filmde beni en çok istanbul manzarası cezbetmişti :) zaten bu filmde de başrol yine istanbul un muş sanırım :)

    YanıtlaSil