29 Ocak 2019 Salı

BUGÜN BU BLOG 7 YAŞINA GİRDİ

                              blog ile ilgili görsel sonucu

Blog yazmaya sevgili dostum NECLA sayesinde karar vermiştim.

İlk olarak çocuklarıma günce olarak bırakmak istediğim barkindeniz.blogspot sayfam vardı. Sonra çocuklarımın anılarını sadece kendilerine özel kalmasına karar verip sadece evdeki günceme yazmaya başladım.

Sonra Necla ile birlikte modalissa.blogspot sayfasını yazmaya başladık. Kendimizce moda önerileri yapıp, ünlüleri eleştiriyorduk. Sonra baktık ki aslında yapmak istediğimiz bu değil :) blog ortaklığımızı bitirme kararı aldık. O kendi sayfasında dikiş, moda, sanat, yemek gibi pek çok konuda paylaşım yapıyor. Hatta artık youtube üzerinden pratik dikiş fikirleri paylaşıyor sizlerle. Mutlaka izlemelisiniz hatta takibe almalısınız. TIK TIK 

Gelelim bu sayfanın hikayesine.
Sevdadan Karakalem Yazılar blog sayfası tam 7 yıl önce bugün tanıştı sizlerle.
Hiç sıkılmadım bu sayfayı yazarken. Ara verdiğim oldu, yazmak istediklerimi yazamadığım zamanlar oldu, yazdıklarımdan pişman olduğum oldu ama yavaş yavaş bir yol buldu, akışını buldu sayfam. Harika dostlar edindim. Hiç tanımadığım insanlardan şiirlerim, fikirlerim hakkında olumlu yorumlar almak beni acayip motive etti. Kendimi özel hissettim. Hatta bir kaç internet gazetesinden yazı yazmam yönünde teklif bile aldım. 

Yapmak istediğim, yazmak istediğim pek çok şey var hala. Ben sağ olduğum sürece bu sayfa sürsün istiyorum. Kimse okumasa bile yazmak istiyorum. Kendimi anlatmak hoşuma gidiyor. Sosyal medyaya inat blogger olarak kalmak istiyorum. Bakalım neler neler yazacak, neler neler paylaşacağım sizlerle. Beni takip etmeye devam edin. 

Bu da sizlerle tanışma yazım . Tam 7 yıl önce. Bir bakmak ister misiniz? TIK TIK


30 yorum:

  1. Mutlu ve bol yazılı yaslar o zamam blogunuza ne güzel doğum gününde buldum blogunuzu

    YanıtlaSil
  2. Mutlu ve bol yazılı yaslar o zamam blogunuza ne güzel doğum gününde buldum blogunuzu

    YanıtlaSil
  3. Daha nice 7yıllara diyorum o zaman 🌸🧿

    YanıtlaSil
  4. Nice başarılı yıllara ... Harikasınız :)

    YanıtlaSil
  5. Daha nice güzel yıllara... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara kuzum😘

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzun yeni yaşı kutlu olsun diyelim. Nice 7 yaşlara olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Halit AKBULUT29 Ocak 2019 14:19

    Nice yıllara tebrik ederim 😊

    YanıtlaSil
  9. doğum günü kutlu olsun bloğunun 😊🎈🎈🎂🎂🎉 daha nice güzel paylaşımlara İnşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  10. Hepinize çok teşekkür ederim...nice yıllara hep beraber...

    YanıtlaSil
  11. Yazı dolu nice yıllara Sevda :)

    YanıtlaSil
  12. Nice karakalem yazılarınıza.Gün aralıklarıyla yazılarınıza göz atıyorum ve bir seyahat sever olarak Bozcada kaçamağınızdan etkilenerek yeni bir rota belirlemiş oldum kendime.Sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  13. harika Bir yazı olmuş ellerinize kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Umarım nice 7 yıllar daha devam edersiniz :)

    YanıtlaSil
  15. bol paylaşımlı, bol yorumlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Nice yedi yıllar dileyelim. Bol takipçili ve yorumlu blog günlerine....

    YanıtlaSil
  17. Nice nice 7 yıllara tatlım, sen yaz hep yaz....

    YanıtlaSil
  18. nice yaşlara diyelim Allah yazarlı editörlü büyütsün :)

    YanıtlaSil
  19. 7 yillik surede iyi bir mesafe almissiniz. ins. Bundan sonraki surede de blog yazarligi adina basarili 7 yillar gecirirsiniz

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel 7 yıldır blog yazmak. Sizin de yaşadığımız gibi zaman zaman ara veriyor insan. Ama bu ise gönül verenler tekrar bir şekilde geri dönüyor. Nice yillarınız olsun

    YanıtlaSil
  21. Nice yıllar, nice yazılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Normalde bu tarz yazılara (7'den düşük bir rakam ise) sağına sıfır geldiğini de görürüz umarım diye yorum yapıyorum ancak 70 çok tutarsız olur sanki. O yüzden soluna en az 3 geldiğini de görürüz diyorum. :)

    Tebrikler...

    YanıtlaSil