22 Mart 2023 Çarşamba

MART AYI GELDİ NE GÜZEL OLDU :))

Siz de benim gibi Mart ayını sevenlerden misiniz? 

Baştan söyleyeyim benim sevgimin belli başlı sebepleri var :)) Boşu boşuna değil yani.

Madde madde yazayım size.


1- Öncelikle baharın ilk ayı olması sebebiyle en sevdiğim YAZ'a az kaldığının bir göstergesidir benim için. Ben öyle romantik bahar sevengillerden değilim. Yazın ilk ve sıcak nefesine yaklaşmış olmak motive ediyor beni.


2- Yeşil erik zamanına az kalmış demektir Mart. Az dişini sıkarsan kütür kütür eriklere kavuşacaksın der insanın kulağına.


3- 21 Mart Nevruz Bayramı. Allaaahhh burçlar koça burcuna geçer. Her yerde bir enerji, sinerji artar. Ortalık panayır yerine döner. Bi yağmur yağar, bi güneş açar. İnsan o duygudan bu duyguya savrulur gider. Yorar ama enerjik tutar. Leylekler gelir. Papatyalar açar. Her şey ekstra güzelleşir sanki.


4- Ve tabi ki asıl sebep. 24 MART iyi ki doğdum beeeennnnnn :)) Yaşlanmaktan kormuyorum. Bilakis seviyorum her yeni yılın bana kattıklarını. 

Çok özel şeyler istemem doğum günümde. Beni hatırlayın, sırf sesimi duymak için arayın. Hadi azcık daha mutlu edeyim derseniz çiçek yollayın :)) 



3 yorum:

  1. Selam mutlu sağlık dolu bol yazılı nice seneler doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. nice yaşlara sağlıkla. Hülya

    YanıtlaSil
  3. ekşi erik yiyemiyom, mürdüm yiyebiliyom :)

    YanıtlaSil