5 Ocak 2023 Perşembe

NELER YAPTIM?

Evettt geldi çattı 2023. Yılın ilk yazısı ne olsun derken, son haftalarda neler okudum, neler izledim, neler yaptım sizlerle paylaşmak istedim.


Bir haftada tam üç kitap okudum.

İlki Ahmet ÜMİT'in Bir Aşk Masalı isimli kitabı. Kitap 5 prensin bir gece aynı rüyayı görmeleri üzerine aşkın peşine düşmelerini anlatıyor. Gerçekten masal tadında. Ama kitap o kadar çok tekrara düşüyor ki ben açıkçası sıkıldım. Hatta okurken sayfaları atlaya atlaya okudum, yine de hikayeden bir şey kaybetmedim.




İkinci kitap Livaneli'den Kaplanın Sırtında. Abdülhamid'in sürgünde geçen günlerinde doktorunun tuttuğu hatıratlar kaynak alınarak yazılmış bir roman. Her zamanki gibi okuması çok zevkliydi. Bir çırpıda okuyuverdim.



Üçüncü kitap Yr.Doç.Dr.  Ali Güler'den Dehanın Kodları. Atatürk'ün kim olduğunu, nasıl bir deha olarak doğduğunu, neler okuduğunu, ilgi alanlarını, gazetecilik yanını öyle güzel anlatmış ki okurken bir kez daha hayranlık duyuyor insan.



Film ve diziler konusunda da verimli geçti son bir kaç günüm.

Önce Avatar Suyun Yolu filmini izledim. İlk filmi izlemiş ve çok sevmiş biri olarak hevesle sinemaya gittim. Açıkçası ilk film kadar etkilenmedim. Çünkü ilk bir efsaneydi. Bu filmde de görseller, hayal gücü muhteşemdi ama gel gör ki hikaye aynı hikaye. Sadece görsel bir şölen için zaman ayırmak ve o dünyanın içinde kaybolmak zevkliydi. Filmin ilk yarısında biraz sıkıldığımı da itiraf etmeliyim.



Yılbaşı gecesi için Gülse Birsel'in kaleminden çıkan ve ülkemizde popüler pek çok sanatçının içinde yer aldığı Yılbaşı Gecesi filmini çocuklarla birlikte izledik. Film çok eğlenceliydi. Ama kesinlikle Serkan Keskin ve Cengiz Bozkurt muhteşemdi. Ailece izlenebilir, keyifli bir film olmuş. ( azcık küfür var )



Ve her zaman favorim olan Behzat Ç. Çekiç ve Gül. Abi efsane değiller mi ya. Cinayet büro yine bildiğimiz gibi. Küfürbaz ve alkolik :)) Özellikle Akbaba ve Hayalet diyalogları beni benden alıyor. Bu sezonda diziye dahil olan ve benim Çemberimde Gül Oya'dan beri hayranı olduğum Mehmet Ali Nuroğlu ile bence tadından yenmez bir hal almış dizi. 



Bir de her derde derman bir şey keşfettim ama onu size bir sonraki yazımda anlatacağım. Kendinize iyi bakın. Ve unutmadan

MUTLUUUUUU SENEEELEEERRRRR


















1 yorum: