22 Aralık 2022 Perşembe

YILBAŞINDA EŞE NE HEDİYE ALINIR? / BU POST BEYLER İÇİN HAZIRLANMIŞTIR :))

Biliyorum beyler sizin için eşe bir hediye alma fikrini akıl etmek bile zorken ne alacağına karar vermek herhalde atomu parçalamak gibidir. O yüzden size yol gösterecek bir hediye listesi hazırladım. 




1 - Kadınlar en çok ÇANTA, AYAKKABI ve MÜCEVHER severler. Eşinizin zevkine göre bir tercihte bulunabilirsiniz.

2 - Yılbaşı deyince KIRMIZI geliyor insanın aklına. Sizde bu yönde tercih yapabilirsiniz. Kırmızı bir elbise mesela.

3 - Aman her şeyimiz var bir şeyler almayalım diyorsanız, iyi bir YEMEK kimsenin hayır diyemeyeceği bir şeydir. Mesela kendiniz hazırlayabilir ya da bir rezervasyonla eşinize sürpriz yapabilirsiniz.

4 - Teknolojik ürünler elbette çok pahalı. Ama maalesef artık olmazsa olmaz. İmkanınız varsa tercihiniz bu yönde de olabilir. 

5 - Kısa bir kış TATİLİ neden olmasın? 

6 - Çocuklar varsa evde birlikte planlanacak geleneksel bir yılbaşı akşamı eğlenceli hale getirilebilir. Yemek, televizyonda izlenecek eğlenceli bir film ya da müzik, sonrasında bir kutu oyunu aileyi bir araya getirip mutlu edebilir.

7 -  Eşiniz uzun zamandır yoğun çalışıyor, ev işlerinden bunalmış olabilir. Bırakın o geceyi kız arkadaşlarıyla birlikte kız kıza geçirsin. Çünkü iyi dostlarla geçirilen bir kız gecesinin üzerine bir eğlence tanımam.

8 - Belki de aranız kötü. Eşinizle problemleriniz var. Ama onu gerçekten seviyorsunuz. Kendinize bir söz verin, ve eşinize onu ne kadar çok sevdiğinizi söyleyin. Adım atın. Belki de sorunlar geride kalır.

Pekii ben ne isterdim. Ben mümkünse tatili tercih ederdim. Ama olmayacak gibi. Güzel bir dost eğlencesi planladık. Pandemi sonrası bu kadar insan bir araya gelip eğlenmemiştik. Hiç beklemediğim bir anda eşimin bana bir kutu ile al bu da senin için demesini isterdim aslında. İçinde ne olduğunun, bedelinin bir önemi yok. Düşünülse yeter yani. 

Neyse bakalım. Şunun şurasında ne kaldı yılbaşına. Bizim gibi bugünü bahane sayarak bir araya geleceklere, bu güne herhangi bir anlam yüklemeyenlere, kutlayanlara, kutlamayanlara mutlu, huzurlu ve bol şanslı bir yıl diliyorum. Umarım 2023 hepimiz için, ülkemiz için hayırlarla gelsin.

Şimdiden mutlu seneler :))




1 yorum: