24 Ocak 2022 Pazartesi

İÇ DÖKÜMÜ / AMAN AĞZIMIZIN TADI BOZULMASIN ALİ RIZA BEY :))

 Ne zamandır içimi dökmedim sizlere..


Oğlum Covid oldu. Evin içinde izole ettik. Kendi halinde takılıyor. Evde var ama yok gibi. Ne saçma bir durum. Beş gündür oğluma sarılamadım. Neyse ki hafif atlatıyor. Bize de satmadı virüsü. Az kaldı.            ( hastalık sebebiyle kayıplar yaşayanlara sabırlar diliyorum)

Annem ve babam aynı ansa zatürre oldular. 15 gün öyle zordu ki anlatamam. Çok şükür ikisi de atlattı onlarda iyiler şimdi.

Kedim öldü :(( Bu sürecin en acı verici şeyi Paşa'yı kaybetmek oldu. Öyle durup dururken, oyun oynarken bir anda gidiverdi ellerimizden. hepimiz için çok acı oldu. Evde hayvan beslememiş, bir kez bile hayvan sevgisiyle tanışmamış olanlar için çok hafife alınabilir bir duygu sanırım ama inanın öyle böyle değil. Çok zordu çok.




Kışı sevmiyorum. Ben sevmiyorum dedikçe abartıyor. Yağıyor da yağıyor kar, yağmur, ayaz.

Kendime vakit ayırabildiğim her an da kitap okuyorum bu aralar. Öyle kaptırıyorum ki ne uyku kalıyor, ne başka dertler.

Özgürlüğü özledim. Sanırım covid bitmeyecek ve biz asla eskisi gibi olamayacağız. Bu sebeple omzuma ÖZGÜRLÜK yazan bir dövme yaptırmak istiyorum. 

Kafamda beliren bir hikaye var. Onu yazmaya başladım. Bir kadın hikayesi, günlük gibi biraz. Belki bu kez hayallerime kavuşurum ve basımını yaptırırım.

Bir de Ankara'ya gitmek istiyorum. Anıtkabir'e çiçek götürmek istiyorum. 



6 yorum:

  1. Oğlumuza geçmiş olsun çabuk atlatır inşallah. Kediniz için üzgünüm evin ferdi oluyolar kısa zamanda. Umarım hikayeniz yayınlanır

    YanıtlaSil
  2. ankara soğuk bahara gidersin, hikayeni yaz önce okuyalım burda :) oyyy çok çok geçmiş olsun herkese.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun oğlunuza. Benim de kedim öldüğünde sizin gibi söylediğim arkadaşlarımdan bazıları hiç önemli bir şey değilmiş gibi davranmıştı ama benim içim yanıyordu günlerce ağladım. Şimdi eve almıyoruz ama sokak kedilerini doyuruyoruz. Başınız sağolsun. Hülya

    YanıtlaSil
  4. kedinize çok üzüldüm, oğlunuz iyileşir bir an önce umarım, geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Covid'e yakalanmayan kalmayacakmış. Yani herkes bu lanet virüsten dolayı hastalanacak. İnşAllah en efen şekliyle atlatırız. Hastalarınıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İnşAllah en kısa zamanda şifa bulur, iyileşir ve eski sağlıklı günlerine dönerler. Ancak, bu hastalığa yakalanıp da iyileşsek bile dikkatli olmaya hala devam edeceğiz. Tekrar tekrar hastalanabilirmişiz.

    Mevsim kış elbette kar ve yağmur yağmalı, aksi halde acımızdan ölürüz. Bakın ülkede uygulanan tarım politikası sayesinde tahıl ambarı olan ülkemiz ne hale geldi. Buğdayı dışarıdan satın alıyoruz. Un, ekmek neden bu kadar zammı yedi sanıyorsunuz? Soğuk geçen günlerimiz için de tedbirli olacağız.

    Ancak tüm vatandaşlarımızdan sağduyulu olmalarını ve ülkemizi ne hale getiren bu zihniyete artık bir son vermek için sandıkta gerekeni yapmalarını diliyorum. Her şeyimizi elimizden aldılar, ruhumuzu elimizden almalarına müsaade etmeyelim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil