26 Ocak 2022 Çarşamba

DENEBUNU.COM / Dove Argan Yağı Duş Köpüğü

Ürün elime ulaştığında öncelikle çok sevindim. Çünkü en sevdiğim şeylerden biridir yeni şeyleri denemek ve fikir beyan etmek :)) Öncelikle deodorant kutusu şeklinde olduğunu görünce bu kime yetecek ki diye geçirdim içimden. Ancak sadece 1 sıkışta elime dolan köpük miktarını fark edince haksızlık ettiğimi anladım. Gerçekten tek seferde bile oldukça yoğun ve fazla köpük kullanabiliyorsunuz. Yoğunluğu, bembeyaz köpüğün verdiği his oldukça güzel. nemlendirme özelliği gerçekten yüksek. Duştan çıktığımda genelde pul pul olan cildim yumuşacık oldu. Kendimi prenses gibi hissettim. Sanırım prensesler böyle hisseder :)) Kesinlikle kullanımı kolay, hissi güzel ve kendine zaman ayırmakta zorlananlar için oldukça kullanışlı. Duştan sonra nemlendirici uygulamaya üşenenler için harika bir fırsat. Daha duştayken nemlendirme sorununu çözüyorsun.




1 yorum:

  1. kullanan tanıdıklarım var sanırım bunu :)
    bana duş yetiyor :)

    YanıtlaSil